Announcement

Collapse
No announcement yet.

Venneslaturbo(signalstøy) hjelp!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ikke noe problem å ha en pioneer spiller.Er bare å jorde chassie på spiller til samme jordingpunkt som forstekerene.Da blir det ikke noe problem.Men når skaden allerede har skjedd må du nok få den fikset ja. Dette kan i de fleste tilfeller fikses.Har du en litt dyrere model fra pioneer er de utstyrt med en slags "sikring" mot slikt. Så da blir spilleren din så god som ny etter en service runde..Men som det også er nevnt her,har pioneer en liten svakhet med lineutgangene.

    Comment


    • #32
      Heisann,

      Tar opp denne litt jeg, isteden for å lage ny tråd.

      Jeg også har ulyder (piping) i høyttalerne som følger turtallet på bilen.
      Det som er rart og forskjellig fra det han beskriver her, er at bare 2 av mine 4 høyttalere piper. Jeg har prøvd 2 forskjellige metoder ang signalkablene. Først kjørte jeg hele forsterkeren på 1 linje ut, og brukte y ledd for å koble inn mot de 2 ingangene jeg har på forsterkeren. Og jeg har også prøvd å koble slik at jeg bruker 2 stk 5m signal, slik at jeg ikke bruker Y-ledd. Det er kun 2 av 4 høyttalere på den ene forsterkeren som uler (bakhøyttakerne) og mono forsterkeren som er koblet på utgangen av 4 kanalen fungerer helt fint.

      Utstyret er:

      Spiller: Boss BV-9995
      4 kanal: BF0804
      Mono: BF7501
      Front høyt: Seas reference
      Bak: Pioneer 6,5 " ukjent mod....:/
      Bass: DY9812

      Takker for hjelp!

      Comment

      Working...
      X