Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er det noen i Trondheimstraktene

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er det noen i Trondheimstraktene

    Som kunne låne meg øret sitt for å høre litt på anlegget mitt? Jeg har bygget endel selv, men jeg er litt redd lydøret mitt ikke er så alt for godt, så skulle gjerne fått litt tips til hva som er _bra_ lyd.. Eller, i allefall så bra som det går an å presse ut av det jeg har montert. Blir værende her til Tirsdag den 28, så om det er noen som kunne tenke seg å ta en liten lytt på det, så ville jeg vært meget takknemlig..

    Og selvfølgelig, så hadde det vært morro å kommet i prat med folk generelt her nede. Er litt kjedelig å sitte hjemme dag ut å dag inn i huset til kompisen min mens han er på jobb og jeg har ferie.
    Sture Vedal

  • #2
    Originally posted by chin View Post
    Som kunne låne meg øret sitt for å høre litt på anlegget mitt? Jeg har bygget endel selv, men jeg er litt redd lydøret mitt ikke er så alt for godt, så skulle gjerne fått litt tips til hva som er _bra_ lyd.. Eller, i allefall så bra som det går an å presse ut av det jeg har montert. Blir værende her til Tirsdag den 28, så om det er noen som kunne tenke seg å ta en liten lytt på det, så ville jeg vært meget takknemlig..

    Og selvfølgelig, så hadde det vært morro å kommet i prat med folk generelt her nede. Er litt kjedelig å sitte hjemme dag ut å dag inn i huset til kompisen min mens han er på jobb og jeg har ferie.
    Kommer til Trondheim i morra og blir til i overmorra! Jeg kan kanskje ta en lytt vis jeg får tid da vettuh
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #3
      Hvilken bil og hvilket stereoanlegg bruker du? Kjør deg en tur til Rindal, til Jonny Børset, han er vell en av norges beste lydjusterer, om ikke den beste, så får du iallefall et konkret svar på om det er god lyd eller ikke Kunne gjerne tatt meg en tur til Tr.Heim, men jobber en del for tiden, så lite med tid..
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • #4
        Er jeg som har den MR2'en som det er skrevet prosjekttråd om.

        Kjører alpine HU, Rainbow Germanium frontsett og forsterker, JBL GTI 10" subber og en Pioneer GM-X forsterker på disse to.

        Er ikke helt ferdig enda med bygget, men kunne godt tenkt meg å fått høre om jeg er på ville veier, eller om det ikke er så ille som jeg først forestilte meg.
        Sture Vedal

        Comment

        Working...
        X