Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kobling av høytalere på Boston GT28

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kobling av høytalere på Boston GT28

    Kanskje et elementert spm men... har bare drevet med eldre pg forsterkere før..
    Har nå en Boston Acoustics GT28 og spm mitt er kan denne kobles opp med frontsett samt en sub ( stereo og broboplet mono ) eller ikke..

    begynner å bli mange år siden sist jeg drev med bilstereo..takker for svar

    Tommy

  • #2
    De aller, aller fleste forsterkere støtter vel "tri-mode" eller hva de nå kaller det? Tror ikke det er noe spesielt med hardwaren som gjør det, men du må jo ha passivt filter på subwooferen da.

    Hadde vel heller kjøpt en billigbillig 2-kanals forsterker og brokoplet på subwooferen (eller brukt den på frontsettet). Billigere og garantert bedre. Dynabel har jo en 2-kanaler til 1000,- som faktisk er bra. For å gi et eksempel..

    Comment


    • #3
      Var egentlig ikke så lysten på flere forsterkere pga plass..burde nok sånn sett kanskje heller hatt en 4 kanaler da, eller lønner det seg med 2 forsterkere. Planen er egentlig noen boston pro elementer jeg har fått tak på og da er egentlig forsterkeren litt "overkill" med sine 2x200w i 4ohm...på et fronsett.. eller ca 1300w på en subwoofer..føler jeg. Dette ettersom disse elementene vel skal være relativt lettdrevne. Takker for eventuelle innspill..

      Comment

      Working...
      X