Announcement

Collapse
No announcement yet.

mic. tuning av EQ med P88RS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hvor er plugin til mic?
    Keep it country

    Comment


    • #17
      Undersiden av display fronten
      02` Volvo V70 D5 197hk/470nm
      01` Seat leon R 4x4 turbo
      Takk til ULVUNDS BILSTEREO for god service og priser!

      Comment


      • #18
        noen som vet hvorfor jeg får error code på venstre høytalere foran? har 2 veis frontsett pluss 4 tommer i dash som jeg kjører på en 4 kanaler og komp sett i bakdører og 6x9 i hatt hylla på 4 kanaler der også,pluss sub på mono..
        x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
        Audi a4 avant
        Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

        Comment


        • #19
          Originally posted by Stangjordet View Post
          noen som vet hvorfor jeg får error code på venstre høytalere foran? har 2 veis frontsett pluss 4 tommer i dash som jeg kjører på en 4 kanaler og komp sett i bakdører og 6x9 i hatt hylla på 4 kanaler der også,pluss sub på mono..
          Flere kokker jo mere søl?
          Mvh Even S. Jensen
          Tlf 41091189
          Digital Designs, nothing is even close!

          Comment


          • #20
            er ikke så rart at han får error code da, m.t.p antall høyttalere.

            Stangjordet: har du mange y-splitter eller har du koblet noe på spiller og noe på forsterker?
            grunnen til autoeq feil er at mic mottar flere forskjellige avstander per kanal når den egentlig skal ha ett så da blir det bare krøll
            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

            Comment


            • #21
              Jeg hadde en slik spiller i mercedesen, og jeg likte forsåvidt hva den gjorde med nivå på de forskjellige kanalene. Jeg likte også auto eq'en, men jeg skulle ønske jeg kunne se hva auto EQen hadde gjort slik at jeg kunne modifisert den til min smak.

              Men jeg synes den lagde litt rare tidsjusteringer på passasjerside høytalerene mine. Greit at den justeterte subbene helt til max, da disse var helt bake i bilen, men mellomtonen nederst i døren ble åsså justert like langt bort mens diskanten hadde den avstanden jeg trodde den skulle ha.

              Kan det ha vært en skummel refleksjon der da?
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment


              • #22
                NÅ har jeg ikke prøvd mic'en osv. ennå - men tidskomp'en virker veldig lett å bruke. Det er altså bare å taste inn avstandene, ikke diff'en?

                Originally posted by Defus View Post
                Jeg hadde en slik spiller i mercedesen, og jeg likte forsåvidt hva den gjorde med nivå på de forskjellige kanalene. Jeg likte også auto eq'en, men jeg skulle ønske jeg kunne se hva auto EQen hadde gjort slik at jeg kunne modifisert den til min smak.

                Men jeg synes den lagde litt rare tidsjusteringer på passasjerside høytalerene mine. Greit at den justeterte subbene helt til max, da disse var helt bake i bilen, men mellomtonen nederst i døren ble åsså justert like langt bort mens diskanten hadde den avstanden jeg trodde den skulle ha.

                Kan det ha vært en skummel refleksjon der da?
                Sto mellomtonen rett ut, eller var den vinkla opp?
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • #23
                  jupp bare ta inn avstandene.

                  Den var montert dypt i døra
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Defus View Post
                    jupp bare ta inn avstandene.

                    Den var montert dypt i døra
                    Ja ok! Kanskje lyden ble litt reflektert fram og tilbake mellom midtkonsollen og døra? Men er jo bare synsing.
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by omegadti View Post
                      er ikke så rart at han får error code da, m.t.p antall høyttalere.

                      Stangjordet: har du mange y-splitter eller har du koblet noe på spiller og noe på forsterker?
                      grunnen til autoeq feil er at mic mottar flere forskjellige avstander per kanal når den egentlig skal ha ett så da blir det bare krøll
                      alt går på forsterkere, eneste y ledd jeg har er inn på 4 kanalerne, men fikk det til og virke i dag da

                      eq'en ble veldig bra men tidskompen ble bare rar. er nok ikke helt 100 % pålitelig den micen men.
                      x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
                      Audi a4 avant
                      Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

                      Comment


                      • #26
                        Spurte Tony da jeg var i Drammen idag; "har du prøvd den mic'en?" - og han svarte "...nei den er det bare å glemme..."
                        Ville nok satsa på å få litt assistanse av noen som virkelig kan dette med justering = mye bedre resultat...
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • #27
                          Jeg prøvde mic og auto-EQ med P880RS. Ikke noen suksess i mine ører, i alle fall...

                          Comment

                          Working...
                          X