Hei....
Har nå tenkt å starte et omfattende prosjekt i Golfen min. Har veldig lyst til å bygge med JL Audio. Tenker da på 2stk 10W7 og 1stk 1000/1. Foran var tanken ZR650CSI frontsett og 1stk 300/2. Tror dette ville spillt veldig bra. Men det koster ganske mye penger. Så lurte litt på om noen har noe andre forslag som kan måle seg med dette oppsettet til kanskje litt laver pengesum. Er mest keen på 2stk 10" eller 12"
Håper noen kan hjelpe....
Mvh Stian Th
Har nå tenkt å starte et omfattende prosjekt i Golfen min. Har veldig lyst til å bygge med JL Audio. Tenker da på 2stk 10W7 og 1stk 1000/1. Foran var tanken ZR650CSI frontsett og 1stk 300/2. Tror dette ville spillt veldig bra. Men det koster ganske mye penger. Så lurte litt på om noen har noe andre forslag som kan måle seg med dette oppsettet til kanskje litt laver pengesum. Er mest keen på 2stk 10" eller 12"
Håper noen kan hjelpe....
Mvh Stian Th
men uansett... hvis det blir 2 subber... hva er best når det gjelder valg av forsterker?? si jeg skal ha 2stk 10W7. hva er best å driver de med? 1stk 1000/1 eller 2stk 500/1???
Som sagt er jeg ikke låst på JL. Er veldig interesert i andre merker også. Lyden jeg er ute etter er.... Tja, hva skal man si... Vil at det skal trykke litt. tighte gode bass slag. ikke den råne effekten. vil kanske si det er midt imellom SQL og SPL.... Budsjettet mitt er ikke på topp, da jeg er student... men stedet mellom 10-15-20tusen har ikke mulighet til å kjøpe alt med en gang, er et prosjekt jeg skal drive med fremover. Men når det gjalt lyden så vil jeg ha subber med kontroll. har en 15" nå som jeg vil si ikke har kontroll.... den bare jamrer og buldrer... er mer ute etter slag og kontrolert bass med god trykk i.... håper ikke jeg er av den vanskelige typen....
det som gjør at jeg er så usikker er at jeg tipper jeg kan få utstyr fra andre litt mer "ukjente" produsentene til bedre priser enn de "kjente". vet at JL, Kicker og de har litt stive priser pga merket i seg selv....
Comment