Announcement

Collapse
No announcement yet.

komponent sett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • komponent sett

    Jeg er for tiden ute etter et komponent sett. jeg har fra før for mye bass i forhold til resten av lydbilde, så jeg trenger et skikkelig frontsett.

    Jeg har sett på lotus reference eller lotus performance,
    http://www.mamut.com/dynabel/subdet158.htm

    Er det noen som har erfaring med dette? eller ambefaler noe annet?
    helst innen for samme pris gruppe!

    Mvh
    william
    Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

  • #2
    Jeg lurer også Hvilken forsterker som egner seg best for dette?
    har fra før en dynabel 4x80W.
    Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

    Comment


    • #3
      Dette er egentlig feil forum så kanskje admin kan flytte tråden for deg.
      Er du ute etter noe i samme kvalitets klasse og med noe av samme lydsignaturen som Lotus Reference, har jeg et Rainbow Vanadium 6.5" sett som går for 2500,-. Dette er lydmessig helt på nivå med Lotus Reference. Har også en subwoofer i samme serien som av mange regnes som en av de aller best lydende bassene på markedet, uansett pris. Denne går for 2000,-. Dermed kan du få både frontsett og matchende subwoofer for under prisen av Lotus Reference. Må ser jeg at du har sub, men ville bare nevne det. Prisene er ekstremt lave i forhold til hva denne typen produkter normalt koster på det norske markedet.

      mvh

      Glenn
      Glenn Solie

      Frittstående konsulent

      Comment


      • #4
        Hvor stor er diskanten i det sette? har planer om å bruke de orginale festene i dashen, å det er ikke plass til noe større enn 4".
        Hvilken forsterker ambefaler du til dette settet?


        Mvh
        william
        Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

        Comment


        • #5
          Originally posted by audi80 View Post
          Hvor stor er diskanten i det sette? har planer om å bruke de orginale festene i dashen, å det er ikke plass til noe større enn 4".
          Hvilken forsterker ambefaler du til dette settet?


          Mvh
          william
          Ikke noe problem å få plass til diskanten der.

          Jeg har to meget gode alternativer igjen av forsterkere til dette settet. Rainbow KW2270 som er en meget vellydende forsterker, og et astort kupp til prisen jeg forlanger (2000,-) Denne konkurrerer fint med forsterkere flere ganger prisen. Ellers har jeg også en Helix B2 som har fått kjempeflott omtale, er liten, og ser veldig bra ut. Denne skal jeg ha 2700 for. Veil pris er 3990,-

          mvh

          Glenn
          Glenn Solie

          Frittstående konsulent

          Comment


          • #6
            Jeg har en dynabel 4x80W forsterker liggene, er den bra nokk?
            Har akkurat betalt en haug med regninger, så jeg har litt lite med penger akkurat nå!:P


            Ps: takk for hjelpen

            Mvh
            william
            Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

            Comment


            • #7
              Originally posted by audi80 View Post
              Jeg har en dynabel 4x80W forsterker liggene, er den bra nokk?
              Har akkurat betalt en haug med regninger, så jeg har litt lite med penger akkurat nå!:P


              Ps: takk for hjelpen

              Mvh
              william
              Den gjør helt sikkert nytten frem til du føler du har råd til noe annet. Vanadium settet er så godt at det vil bare vokse med oppgaven etterhvert som kvaliteten på forsterkeren øker.

              Vil du fortsette diskusjonen rundt dette settet, eller annet, bruk gjerne pm

              mvh

              Glenn
              Glenn Solie

              Frittstående konsulent

              Comment


              • #8
                frontsett

                Har du sett på mb quart? spiller noe sinnsykt pent, kjører tilbud på disse på bilradiospes for tiden, 2500 ord 7990.- har de i en hi-ace sammen med noe annet snadder. har testet "kevlar" settet fra pioneer og infinity ref settet men disse spiller MYE bedre

                Comment


                • #9
                  merklig rart de selger det for 2500,- når veil pris ligger på 8k!!! 5500 kr billigere det gitt.....

                  Comment


                  • #10
                    jeg har kjøpt meg rainbow cs 265 Vanadium, som jeg fikk til en meget hyggelig pris hos Glenn!
                    Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

                    Comment

                    Working...
                    X