Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini Cooper SPI 96mod..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mini Cooper SPI 96mod..

    Hei hei alle sammen..

    Har nettopp blitt en lykkelig eier av en litt eldre men nyere mini, og går nå rundt med store men allikevel små planer om stereo i denne vakre lille bilen..

    Har kikket litt rundt på div forum der de har installert både 3 kanals frontsett og 6,5" eller 8" basser under baksetene, Opplegget som interiserer meg litt ja..

    Og de store installasjoner uten bakseter og kun eit sete fremme, men siden det er ein liten bil med mindre motor må en vel tenke litt på vekt og ikkje bygge alt for "solide" kasser..

    Noen her som har gjort eller sett noen "smarte løsninger på detter eller bare vil komme med tips er de velkommen til de.....

    Mhv Ny mini
    And just a little reminder,
    I don`t know shit

  • #2
    HEHE...det heter nåkk 3-veis frontsett og montere subwoofer under sete er ikke noe serlig. Man bruker heller 6,5" og 8" midtbass i dørene og 10" 12" 15" subwoofer baki eller hvor man vil ha den.

    Tips: kjøp noen gode elementer fremme og en god forsterker som blir brukt på de, så en forsterker til subwoofer...eller en 4 kanals som du brokobler til sub og andre til frontsette
    Focal
    Mosconi
    Pioneer

    Comment


    • #3
      JOJO, her er det to bilder om hvordan jeg mente, også må jeg på det høyeste beklage at jeg skrev kanals og ikke veis, var kanskje litt trøtttrøtt
      http://pics.realmofexcursion.com/alb...ini_sub212.jpg
      And just a little reminder,
      I don`t know shit

      Comment

      Working...
      X