Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz SPACE K6L vs Emphaser ECP26NEO-XT4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hertz SPACE K6L vs Emphaser ECP26NEO-XT4

    Skattepeng...
    De skal monteres i hattehylla på en gammel mercedes. Har Focal 130VRS frontsett. Har fokus på god lyd utifra forholdan, skal ikke spille så jævla høyt. 3000 er maks.
    Altså: Vil ha kvalitet og de må bygge lavt. Har kanskje 50mm å gå på der. Forsterker er JBL Px300.4. Har ingen sub, vil dermed ha noen som kan gi meg bass bakfra. Hva tror dere?

    Hertz SPACE K6L

    Emphaser ECP26NEO-XT4

    Har kanskje mest lyst på Emphaser. Fordi de er tysk.
    Last edited by HansAA; 20-06-2009, 14:47.

  • #2
    Har ikke hørt Emphaser-settet men jeg har hatt Space K8L, og det var NAJS. Spør pent om et godt tilbud på K8L, så er det mulig du kan få det innenfor budsjett

    Comment


    • #3
      Har ikke noen erfaringer med emphaser settet, men hadde Space K6L i den forrige vinterbilen min og det var jeg skikkelig fornøyd med! Mellomtonen som sitter i det settet er merkverdig bra til å være i den prisklassen.
      Anbefales på det sterkeste!

      Comment


      • #4
        Vekker denne til live igjen. Settene er høyaktuelle igjen. Er det noen erfaringer med emphaser?

        Disse skal sitte bak i hattehylla, som ikke er særlig dyp. Er det noen av disse som gjør seg der bedre med tanke på bassfylde?

        Et alternativ er FOCAL 165VRS Slim

        Har 130VRS Slim som frontsett fra før, og er svært fornøyde med dem.

        Comment


        • #5
          Space utmerker seg med nydelig mellomtone, men er ingen god midbass. Så, jeg vil si de er utelukket om du er ute etter trykk og dybde. Er du derimot ute etter en stor mellomtone, som virkelig spiller bra. Da er de et godt valg.

          Har du VRS fra før og er fornøyd, så er det vel ikke noe å lure på

          Et godt alternativ til skikkelig trøkk i hattehylla er Earthquake SWS6.5. Men det er ikke et komponentsett med delefilter og diskanter. Da må du evt mixe noe selv.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment

          Working...
          X