Announcement

Collapse
No announcement yet.

Borre hull i dørene? Polo 6N

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    bare det blir tett så det ikke begynner å ruste skal det vel gå bra
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

    Comment


    • #17
      Var ute å så litt mer(MYE mer) i sta, og uansett hva jeg prøver på av løsninger så er det Jæ*** trangt! og jeg har ingen tro på det der er mulig, og begynne å borre hull i bilen er risky det også!, så nå blir det vell egentlig bare å legge ut bilen på finn

      Comment


      • #18
        vet ikke om det er noen bilstereobutikker i nærheten av deg jeg. men du kan jo sende mail til installbay eller andre og høre hva de anbefaler
        SQ Saab 9-3
        Team dynaBel

        Comment


        • #19
          Kan ikke si at en sånn bagatell hadde fått meg til å selge bilen, men det er nå så.
          Som Runek nevner, finn deg en lokal stereobutikk eller en kamerat som vet litt mer til å bli med deg, det er garantert mulig å finne en enkel løsning på problemet
          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

          Comment


          • #20
            Var nå mer ironi det med å selge den! skjer nok ikke det
            Nej, vi prøver å være smarte både jeg og kompisen min som holder på i utdaningen til bil mekaniker, men finner ikke de lette løsningene, er mer bare den enkle med ledning rett ut av dør trekket, og henge ut, og så inn i bilen, fungere jo, men ikke veldig Proft:P

            Comment

            Working...
            X