Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ikke lyd i Infinity Basslink T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ikke lyd i Infinity Basslink T

    Har Deh-p77mp pioneer-spiller og aktiv subwoofer,Infinity basslink T. Jeg har koblet strøm, jording, og RCA-kontakter(fra spilleren) på den innebygde forsterkeren i Basslink T. Har sjekket med en strømmåler at det er strøm til forsterkeren. Problemet er at jeg får ingen lyd! Har knottet med spilleren og Bassen, men Basslink T virker helt død?? Sikringene er ok. Hva kan være galt? Noen som kjenner Pioneer deh-P77mp? Noen innstillinger jeg har glemt? I koblingsskjema til Basslink vises "REM"(Remote) som skal gå direkte til spilleren. Kan ikke se at min spiller har en slik inngang, og det er heller ikke påkrevd, ifølge brukermanualen til basslink...

  • #2
    Klart spilleren din har remote ut.. det er den blå kabelen.

    helt sikkert det som er galt.. er det remote kontakt inn på subben?
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #3
      Ja... Selvfølgelig. jeg må være dum... Har aldri koblet stereo før... Trodde den blå remote var kun til fjernkontroll. Takk for svar

      Comment


      • #4
        finnes da bare dumme svar, er det ikke det de sier?
        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

        Comment


        • #5
          Jovisst! Og om du tror du er dum kan du trøste deg med at ingen blir født med ohms lov i hodet, vi har vært akkurat like dumme alle sammen

          Comment

          Working...
          X