Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DEH-MP5900P

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer DEH-MP5900P

    Hei,

    jeg har et spm angående denne spilleren, jeg kjøpte den for noen uker siden og er kjempefornøyd. Men jeg lurte på om det er en måte å få lagret fargevalget i displayet? Jeg klarer å bytte den fra "Rainbow" til fargen jeg vil ha, men når jeg slår av tenninga og starter opp igjen så er display fargen reseta til "Rainbow" igjen.. Er det en måte å få lagret en annen farge som standard?


    Mvh

    Kenneth
    98' Audi A3 1,8

  • #2
    Har du konstant 12v til spilleren? såkalt Memory (gul ledning bak spilleren)
    Uten den så husker ikke spilleren noen ting, men regner med du har koblet den til.
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

    Comment


    • #3
      Det må jeg sjekke, kan nok være derfor ja!
      98' Audi A3 1,8

      Comment


      • #4
        Husker spilleren hvilket spor, volum, og hvor langt sangen kom ++ etter du har slått den av og på?
        Hvis den husker det, så er det noe demo greier så må slåes av, eller lagre innstillinger, mulig det er en ledning for backup eller noe.
        Hvis den ikke husker det, så mangler du nok Memory
        Last edited by Larsi; 19-07-2007, 02:11.
        It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

        Comment


        • #5
          Nei den starter på nytt hver gang. :P Takker for hjelp!
          98' Audi A3 1,8

          Comment

          Working...
          X