Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynabell monoblokker 7501 protekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Hifonic View Post
    Det å prøve å få liv i en forsterker igjen er lite smart.. Når jeg mistenker at en forsterker er kaputt kobler jeg den til strøm med en 50A sikring ved forsterkeren før jeg slår den på. Da slipper jeg å gjøre enda mer skade om noe er galt. Om sikringen smeller eller den går i protect må man bare sende forsterkeren på rep.. Blir billigere på denne måten
    AMEN!
    Det finnes så mange som prøver og prøver når noe er galt: "jeg skrudde volumet og gainen helt på max og da kom det bare bittelitt lyd.... og masse røyk..." Doh!

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #17
      Originally posted by Hifonic View Post
      Det å prøve å få liv i en forsterker igjen er lite smart.. Når jeg mistenker at en forsterker er kaputt kobler jeg den til strøm med en 50A sikring ved forsterkeren før jeg slår den på. Da slipper jeg å gjøre enda mer skade om noe er galt. Om sikringen smeller eller den går i protect må man bare sende forsterkeren på rep.. Blir billigere på denne måten
      Joda er klar over det
      Vi sjekka alt av kabler for brudd og trakk noe om igjen, bytta spiller for å sjekke om den hadde klikka på noe vis.

      Uansett så skulle det gå på garantien mente Eltek (om forsterkeren ikke var misbrukt og herjet med da)
      Ingen smell fra sikringene (de var helt fine) og ingenting røyk. Merkelig at det skulle skje på "pratenivå" musikkspilling:S
      Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
      Hifonics XX-Colossus II
      Kinetik HC2400
      Club 140dB +

      Comment

      Working...
      X