Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefalling av ny sub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anbefalling av ny sub

    Hei
    Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny sub, for å bygge meg en ny kasse, samt å få mer ut av anlegget.
    Jeg kjører med en Sony HU, CDX GT620U, som jeg kjøpte i Januar. Jeg kjøpte den når min forrige tok kvelden, og BRS i Trondheim er nærmeste nabo, det var de som anbefallte denne . Den har 3 utganger og alle tilkoblinger, USB og AUX.

    Videre har jeg Hertz HSK 165 brokoblet på en Genesis Fivechannel. Det er på subkanalen jeg skal ha noe litt bedre nå, jeg tenkte jeg skulle kjøre belastningen ned i 1 eller 2 Ohm og trenger anbefallinger på sub som ikke er så dyr. Jeg er student, så pengene er et problem. Byggematerialer er ikke noe problem, da jeg kan få dette på universietet eller hjemme i sommer. Jeg har kjøpt stereobitene litt etter litt som en løsning på pengeproblemene.

    Et element som har god dokumentasjon er en fordel, da jeg vil gjerne lære videre om bygging av kasser og lydparametre. Jeg er på 4 året med siv.ing. studie, og har en god teknisk innsikt, men mest på mekaniske systemer.

    Bilen det gjelder er en Ford Sierra, kombikupe.

    Mvh
    Kristoffer Kåsin
    __________________________________________________ __________
    Kristoffer Kåsin
    Clarion DZX786USB | Hertz HKS 165 | Genesis Five channel | Hertz HX 250D x 2|

  • #2
    Du skal ha noe bedre sier du... Ja, i forhold til hva da?

    Seas, Focal, Ground Zero, Helix, Pioneer.... ja.. Det finnes litt å ta av

    Fortell hva du har fra før av så skal nok noen kunne komme med noe fornuftig, tilpasset din lommebok.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Originally posted by Typhon View Post
      Du skal ha noe bedre sier du... Ja, i forhold til hva da?

      Seas, Focal, Ground Zero, Helix, Pioneer.... ja.. Det finnes litt å ta av