Announcement

Collapse
No announcement yet.

Termlab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Termlab

    En ting jeg har spekulert litt i. Viser alle Termlab-er likt resultat?

    Si at jeg f.eks. hadde tatt 3stk (brukte naturligvis), fra forskjellige folk og plassert dem rett ved siden av hverandre i frontruta, ville alle vist lik score?

    Hvis ikke er det vel vanskelig å stole på resultatet man får ved et drag?
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    De skal vise tilnærmet likt resultat ja, men de må stå på samme sted i frontruta, ikke ved siden av hverandre.

    Det kan dog uansett variere fra konkurranse til konkurranse, alt etter luftfuktighet, temperatur og alle mulige sånne ting.

    Comment


    • #3
      Okei. Så med andre ord, vil man aldri kunne få et helt korrekt resultat i hvor høyt det spiller?

      Dvs at hvis jeg spiller 150 helt korrekt, så kan termlab vise 149.x eller 151.x?
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #4
        Tjah, det er vel mer det at du faktisk ikke spiller 150 dønn, pga alle elementene som endrer seg

        og tviler på den varierer med over 1 db, så antar du mente 150.x.

        Termlab brukes faktisk av NASA.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          Termlab er vanvittig konsistent!
          Jeg får samme score hver gang jeg burper ved samme volum så lenge battereiene er på topp.

          Om det er forskjeller etter temperatur, altitude eller fuktighet er det ikke måleren som måler annerledes, det er nok bare bilen som spiller annerledes under disse forholdene
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #6
            Okei

            Da fikk jeg godt med svar jeg ønsket
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment

            Working...
            X