Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp til valg av anlegg i golf 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hjelp til valg av anlegg i golf 3

    har bestemt meg for og bygge ordentlig anlegg i golfen nå. har nesten bestemt meg for rf power. men er usikker på om det er noe annet jeg burde velge.de komonentene jeg har sett på er: Power T400-4 kanaler-Power T500-1BD monoblokk-P162S komp sett i fram og bakdører-Power Stage 1 T112D2 sub- Rockford Fosgate 1f kondensator. pluss noe småtteri som kabler splittblokk osv

    prisklasse opptil 15 høvdinger.

    noen spørsmål:
    -trenger jeg mer enn35 kvadrat strømkabel?
    ca hvor stor kasse vil dere anbefale meg og bygge?( bandpass,portet eller lukket?)

    x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
    Audi a4 avant
    Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

  • #2
    ja ville hatt 50kvm2. Hvor er demping? og kjøper vel heller ett ordentlig batteri framfor kondensator? Personlig hadde jeg kikket litt etter andre merker å. Da jeg men RF er overpriset i forhold til hva du får igjen kontra andre merker. Send en mail til f.eks Ketil på audioart www.audio-art.no
    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

    Comment


    • #3
      Originally posted by biffen071278 View Post
      ja ville hatt 50kvm2. Hvor er demping? og kjøper vel heller ett ordentlig batteri framfor kondensator? Personlig hadde jeg kikket litt etter andre merker å. Da jeg men RF er overpriset i forhold til hva du får igjen kontra andre merker. Send en mail til f.eks Ketil på audioart www.audio-art.no
      okei

      demping har jeg liggende allerede.
      okei, stinger eller lignende?
      hva andre merker anbefaler du meg og kikke på?

      x-mk3 GTI-Golf mk2 syncro
      Audi a4 avant
      Pioneer-Hifonics Brutus- Dynabel

      Comment


      • #4
        selv er jeg veldig glad i focal Men er masse bra merker der ute. men er jo DINE ører som skal høre på dette så hjelper igrunn lite hva jeg synes....spørs hva slags lyd du foretrekker..
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

        Comment


        • #5
          Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt meg en tur innom en butikk og hørt på litt forskjellig først, hvis du er usikker.

          Ser du er fra Oppland. Spørs jo litt hvor du bor i Oppland, men hvis du ikke er så lagt unna Hamar og Gjøvik, så har du jo muligheten til å høre en del forskjellige merker.
          Installbay på Hamar har vel det meste av Hertz, Audison, Kenwood og Fusion
          Torshov på Gjøvik har noe Kicker, JL Audio, MTX, Magnat og Pioneer.
          Last edited by Jussy; 28-04-2009, 17:57.
          Pioneer & JL Audio

          Comment

          Working...
          X