Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Sjult" Sub i VW Touran varebil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Sjult" Sub i VW Touran varebil

    Hei.

    Kjøte meg nylig en Touran varebil, er lysten på sub i bilen, men jeg trenger plassen i bilen, så alternativet for meg blir å få gjemt subben en plass i bilen, er skillevegg bak forsetene, og det ligger en plate over hele lasterommet.

    En mulighet for meg er sub i reservehjulsbrønnen, hva meninger er det om det? Evt hva element og størrelse anbefales,

    Har også plass på gulvet mellom skilleveggen og oppsatsen til baksetene..


    Takknemlig for svar og innspill..
    Last edited by BoostR; 21-04-2009, 00:05.

  • #2
    Du mener.. "skjult"?
    98' Audi A4
    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

    Comment


    • #3
      Originally posted by veegard View Post
      Du mener.. "skjult"?
      konstruktivt.

      Da jeg hadde en lignende varebil, var det plass bak hjulbuene. Jeg tror med lit kreativt brukt av div ting som hardner, kunne jeg ha hatt en lukka kasse på hver side bak disse. Men kan jo hende du har deksel som går fra hjulbuen og helt bak da.
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

      Comment


      • #4
        ta noen bilder, det er alltid mulighet for noen lure løsninger
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          Originally posted by Defus View Post
          konstruktivt.

          Takk for svar :-)

          Da jeg hadde en lignende varebil, var det plass bak hjulbuene. Jeg tror med lit kreativt brukt av div ting som hardner, kunne jeg ha hatt en lukka kasse på hver side bak disse. Men kan jo hende du har deksel som går fra hjulbuen og helt bak da.
          Har rom bak hjulbuene ja, men vil helst ha disse ledige..
          Ser for meg å bruke plassen bak "skilleveggen/gitteret", der en har føttene når en sitter i baksetet...
          Da kan jeg og bruke to elementer, ett på hver side, men siden det ikke er så alt for stor plass må jeg nok ha små elementer som krever lite "kassevolum"..
          Har blitt anbelfalt Kicker CVT-serien, Pioneer SW-serien og JL 13TW5...
          Noen som har vært borti noen av disse?

          Comment


          • #6
            I min bil ble aldri sete flyttet frem eller tilbake, så det burde ikke være noe problem. Om du bruker støyp og andre artige plast saker, kan du jo få ganske brukbart med kasse volum skulle jeg tro kanskje.

            Men kanskje du skulle se hvor stort kassevolum du får, og så kunne du kanskje funnet ut du kan bruke flere subber
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

            Comment


            • #7
              Originally posted by BoostR View Post
              Hei.

              Kjøte meg nylig en Touran varebil, er lysten på sub i bilen, men jeg trenger plassen i bilen, så alternativet for meg blir å få gjemt subben en plass i bilen, er skillevegg bak forsetene, og det ligger en plate over hele lasterommet.

              En mulighet for meg er sub i reservehjulsbrønnen, hva meninger er det om det? Evt hva element og størrelse anbefales,

              Har også plass på gulvet mellom skilleveggen og oppsatsen til baksetene..


              Takknemlig for svar og innspill..
              Du har også en luke i gulvet på hver side, der hvor de i baksetet vanligvis har sine bein. Det er ca 22 cm fra bunn av dette og opp til varegulvet. Det holder for å få inn nesten hva du vil.
              Send mail til post@audio-art.no hvis det er mere du lurer på.
              Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
              Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
              post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

              Comment


              • #8
                Originally posted by Audio-art View Post
                Du har også en luke i gulvet på hver side, der hvor de i baksetet vanligvis har sine bein. Det er ca 22 cm fra bunn av dette og opp til varegulvet. Det holder for å få inn nesten hva du vil.
                Send mail til post@audio-art.no hvis det er mere du lurer på.

                Takk for svar, sender avgårde en mail jeg... :-)

                Comment

                Working...
                X