Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken cd-spiller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken cd-spiller?

    Hvilken spiller er best av disse? Skal kjøpe en i morgen tenkte jeg,men har ikke all verdens med peng

    http://planethifi.no/catalog/product...roducts_id=818

    http://planethifi.no/catalog/product...roducts_id=642

    eller denne,får den til perspris! : http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSH...gAAAEOvKE03xii
    Takker for svar
    Last edited by halseth; 14-04-2009, 02:40.

  • #2
    Har ikke erfaring med noen av de nevnte merkene, men har du sett på Pioneer sine modeller i samme prisklasse?

    Comment


    • #3
      ja,men frister ikke

      Comment


      • #4
        Ingen som kan gi meg et tips? tenkte å handle strax nå

        Comment


        • #5
          Hei!

          Kan hjelpe deg litt hvertfall.

          Har selv hatt en Alpine 9880. Utrolig god spiller, og til den prisen du linket til tror jeg den vil spille best.

          Den gir meget naturlig lyd uten særlig farging, har tre linjeutganger, og greit med innstillingsmuligheter. Personlig ville jeg gått for Alpine-spilleren.
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #6
            takker for svar! ja,det er alpine eller jvc spilleren det står imellom. Jvc får jeg til 1700kr,men har aldri hørt noe fra jvc,så er litt skeptisk..

            Comment


            • #7
              Skulle sagt ifra litt før vettu, vi har jo 9880R i butikken her også til 1890,- (som jeg kunne sendt sammen med anlegget )

              JVC spilleren har bare 2 linjeutganger, mens Alpinen har 3.

              Comment


              • #8
                Originally posted by dBcompaniet View Post
                Skulle sagt ifra litt før vettu, vi har jo 9880R i butikken her også til 1890,- (som jeg kunne sendt sammen med anlegget )

                JVC spilleren har bare 2 linjeutganger, mens Alpinen har 3.
                Faen,tenkte ikke så lang Trenger ikke flere enn 2 linjeutganger jeg,men er jvc noe å satse på da?

                Comment


                • #9
                  Finnes JVC enda ?? Trodde de hadde sluttet med bilstereo for flere år siden. Har vel ikke hørt om noen som har hatt det i de siste 10 årene heller :-)

                  Hadde tatt Alpine spilleren anyday foran JVC.
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #10
                    styr unna jvc'en med mindre du er interessert i noe som bare ser fancy ut. hadde samme spileren bare ett par hakk høyere. hadde denne; http://www.jvc.no/site/no/kd-avx44/

                    du kommer til å irritere deg over displayet. spesielt volumkontrollen. følger vel med fjernkontroll også, men likevel irriterende. og det er ikke noe som helst morro i spilleren ellers. kjedelige bakgrunner og valg av ett fåtall farger. dessuten så var lydkvaliteten dårligere enn alpine cda-9886r som jeg har nå. faktisk veldig stor forskjell.
                    så kan ikke tenke meg at avx22 skal vere bedre enn avx44. tror jeg hadde den i 2 uker før jeg var dritalei og solgte den til førstemann. min mening og anbefaling. så kommer det jo an på hva du er ute etter.

                    Comment


                    • #11
                      okey. da blir det en tur til planethifi å kjøpe alpine spiller i morgen
                      Takker for svar!

                      Comment


                      • #12
                        Når man skal kjøpe slike ting, er det verdt å ta til ettertanke hva produsenten har brukt penger på å legge i produktet.

                        Alpine spilleren har ingen DVD og koster det samme som JVC ordinært.

                        Da sier det seg ofte selv at Alpine nok har høyere kvalitet på enkelte komponenter som er med på å prosessere lyden osv. Og da blir jo det naturlige valget - Alpine

                        Men om du er mer ute etter en fancy spiller med DVD osv fremfor lydkvalitet er jo JVC det beste valget. Så alt er jo best på en måte, kommer kun ann på hva kjøper ønsker seg av produktet
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

                        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                        Comment


                        • #13
                          Er ikke ute etter noe fancy spiller nei,dvd bryr jeg meg ikke om,det kan jeg se inne

                          Comment

                          Working...
                          X