Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til nytt anlegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til nytt anlegg

    hei..

    Nå har jeg akkuratt blitt ferdig med og gjøre bilen strøken (MB w210) så nå skal jeg begynne innvendig, jag har bygget endel atereo tidligere og prøvd mye forskjellig utstyr.

    Nå vil jeg bygge det rent og pent innvendig og ha noe som kan spille pent men likevell spille rått og høyt.
    Jeg har altid likt og spille veldig høyt med klar lyd og bass.

    er det noen her som har noe oppsett og annbefale ? har lurt litt på focal men har aldri vært borti det før

  • #2
    Ingen som vet ?????

    Comment


    • #3
      Digital Designs fra oss i rette serie spiller meget høyt samt fint, og er brukt i nevneverdig mange DB Drag og har 11/13 verdensrekorder i dette. Men DD er også brukt på IASCA.

      www.ddaudio.no hvis dette er av interesse
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #4
        kommer helt an på hvor mye du har tenkt å legge i det, men denne komboen er jeg selv MEGET fornøyd med


        Hertz Hp5 forsterker
        Hertz Mlk165 komposett fremme og bak (strengt talt ikke nødvendig bak)
        Hertz Hx250d *2 i portet kasse.

        dette spiller pent, og med en enkel justering på bassremote får jeg det ekstra i bass området om jeg føler for det

        Dette er i en stv.

        Kan legge til at veil pris på disse komponentene er 21995,- men det er nok flere forhandlere her inne som kunne gitt deg en pakke pris inkludert kabler og evt også spiller, eller andre komponenter om du spør pent

        Comment


        • #5
          DLS kan jo kanskje være spennende å prøve da?
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Originally posted by Digital Designs Norge View Post
            Digital Designs fra oss i rette serie spiller meget høyt samt fint, og er brukt i nevneverdig mange DB Drag og har 11/13 verdensrekorder i dette. Men DD er også brukt på IASCA.

            www.ddaudio.no hvis dette er av interesse
            bare for å arrestere deg LITT, så har DD 3 av 11 verdensrekorder i dbdrag.. og da er det kun EN av de tre som kjører reint DD oppsett..

            sjekk fakta!
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • #7
              Kan du forklare litt nærmere? Skjønte ikke helt det utsagnet. Såvidt jeg har forstått det har dem 11/13 verdensrekorder i DB Drag.

              Jeg følger riktignok ikke så mye med på hva som skjer NÅ, da jeg ikke er så DB Drag fan, men refererer gjerne til utsagnet over for å gi en indikasjon på hvor høyt DD spiller.
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #8
                http://www.termpro.com/asp/worldreco...on_Select=2009

                utsagnet er ganske greit, slutt å si at DD er verdens beste merke.. :P
                www.eirikaspaas.com

                Comment


                • #9
                  Problemet her er vel nok at ikke alle har "internett filter". Og tror derfor på alt som kan leses og hevdes.

                  I denne tråden er det vel nok irrelevant hvor mye eller hvor lite DD har vunnet i dB drag.

                  Essensen er vel mer basert på SQ med lydtrykk. Finnes jo en god del alternativer der ute som f.eks Focal.
                  Mvh
                  J. Holm
                  www.b2audio.com
                  http://facebook.com/b2audio

                  Comment


                  • #10
                    Alan Dante 181.7

                    - Som er verdensrekorden. Er ikke da DD merket som spiller høyest i verden?
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment


                    • #11
                      det er jeg fullt klar over.. men det betyr ikke at de har 11/13 verdensrekorder og alan dante bruker heller ikke DD amper..

                      nok OT i denne tråden.. hvis du vil lage en skrytetråd for andre fantasi DD sitater kan du lage en egen tråd
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #12
                        Er enig i den. Får bare beklage feil info da
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

                        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                        Comment


                        • #13
                          nå er det blitt litt svar her takker for det. jeg har ikke helt bestemt meg for budsjettet enda. men skal kjøpe 3 veis frontsett først vet jeg for og begynne og bygge det så smått inn da jeg har liten tid for øyeblikket da jeg jobber for og bli ferdig med drift bilen min for så og selge den da jeg vil vippe litt mot fin privatbil og god lyd igjen

                          gjor ikke noe om det er litt design over komponenter/sub/amp osv.

                          jeg var i tøsnberg og hentet varer til butikken vi drev for noen år siden hos pål og anders og da kikket jeg på en gul skoda pickup og en mini stv i rød (gammel type) de hadde focal og spillte helt perfekt etter mine ører.

                          Comment

                          Working...
                          X