Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefalt Kassevolum Rainbow Germanium 265

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anbefalt Kassevolum Rainbow Germanium 265

    Er det noe anbefalt kassevolum til disse? Jeg tenkte jeg skulle prøve å unngå å kjøpe støydempingsmatter til frontsettet, å heller lage ei lukket kasse ved hjelp av dørsiden på bilen. Jeg lurte derfor på om det blir noe bra lyd hvis jeg får rundt 5-10 liter ut av det hele til ett 6.5" element. Skal ta alt av plass tilgjengelig for at det skal lyde så bra som mulig. Så, noen forslag?

    På forhånd takk.
    Sture Vedal

  • #2
    Originally posted by chin View Post
    Er det noe anbefalt kassevolum til disse? Jeg tenkte jeg skulle prøve å unngå å kjøpe støydempingsmatter til frontsettet, å heller lage ei lukket kasse ved hjelp av dørsiden på bilen. Jeg lurte derfor på om det blir noe bra lyd hvis jeg får rundt 5-10 liter ut av det hele til ett 6.5" element. Skal ta alt av plass tilgjengelig for at det skal lyde så bra som mulig. Så, noen forslag?

    På forhånd takk.
    Disse elementene må gjerne ha over 15 liter for å fungere skikkelig. Med en total Q verdi på 0,81, må du opp i volum for at avrullingen ikke skal bli for gal. Dem er bygget for å fungere i en bildør, og derfor bør dem ha en bildør å spille i.

    mvh

    Glenn
    Glenn Solie

    Frittstående konsulent

    Comment


    • #3
      Oh, men da er jeg jo passelig heldig som kun har to dører å dempe... Til forandring.. Hehe. Men ok, jeg skal se hva jeg får til. De er lange de dørene på mr2'en ass..

      Men takk for svar, Glenn
      Sture Vedal

      Comment

      Working...
      X