Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er britiske og norske radioer like?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er britiske og norske radioer like?

    tenker på radio, navigasjon, dvd sone o.s.v

    vet US radioer ikke er helt kompatible her hjemme, men ser litt på Kenwood DNX-8220BT f.eks. den har samme modellnr som her i norge. Ikke finner jeg noe forskjell spesifikasjonsmessig heller.... :/

  • #2
    Innenfor Europa er de vel like ja=)
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #3
      Min erfaring tilsier at norske og britiske radioer like med både med tanke på radio og dvd-sone!!
      Terje Lie
      99 53 66 00
      terje_lie@yahoo.no

      Comment


      • #4
        men det høres jo bra ut, siden pundet ikke er så høyt i kurs for tiden, hehe

        Comment


        • #5
          Min erfaring tilsier at britiske radioer ofte byr på britiske programledere, men nå skal det sies at jeg bare har prøvd dem når jeg har vært i England. Om programlederne på norsk radio også snakker engelsk om du hører dem gjennom en britisk radio er jeg ikke helt sikker på.
          Espen Skogen
          espen@emmaweb.no
          ---
          Webmaster for www.emmaweb.no.

          Comment


          • #6
            hmm...ja det er sant... får vel bare kjøpe å prøve vel :P
            ikke at jeg får inn så mye radio alikevel med miniantenna mi, blir mest skurr:P

            Comment


            • #7
              Originally posted by spiff View Post
              hmm...ja det er sant... får vel bare kjøpe å prøve vel :P
              ikke at jeg får inn så mye radio alikevel med miniantenna mi, blir mest skurr:P
              Ekke radioen som er problemet, det er den der forlatte plassen du bor på
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                hehe, var ikke så mye å skryte av i flatere deler av landet heller :P

                Comment


                • #9
                  Vi har en demospiller som går for 11.000 nå. Den er helt strøken og ikke brukt. Kun stått i racket og ikke vært koblet til strøm. Og selvfølgelig full garanti og reklamasjonsrett. Noe du ikke får om du kjøper i UK

                  http://www.bilstereoforumet.no/showt...ight=ryddesalg
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by InstallBay View Post
                    Vi har en demospiller som går for 11.000 nå. Den er helt strøken og ikke brukt. Kun stått i racket og ikke vært koblet til strøm. Og selvfølgelig full garanti og reklamasjonsrett. Noe du ikke får om du kjøper i UK

                    http://www.bilstereoforumet.no/showt...ight=ryddesalg
                    Har vel forsåvidt kjøpt den idag
                    støtte opp om norske forhandlere og garanti og alt dette der....hehehe

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by spiff View Post
                      Har vel forsåvidt kjøpt den idag
                      støtte opp om norske forhandlere og garanti og alt dette der....hehehe
                      Skulle du være uheldig å får en feil på produktet, så vil du prise deg lykkelig over at du gjorde det. Kjipt å måtte betale service på et sånt produkt av egen lomme. Det blir fort veldig dyrt.
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment

                      Working...
                      X