Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seas noe og satse på?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seas noe og satse på?

    Da er jeg inne i vurderings fasen, med så mye forskjellige merker som det er på markedet nå, er det ikke lett og bestemme seg for hva man skal velge.
    har sett litt på seas, polk audio, dynabel osv..
    noen som har erfaring fra liknende merker som kan komme med noen gode råd om hva jeg skal satse på?
    Peugeot 406
    Polk Audio MM691, Harman Kardon CA-470

  • #2
    Du burde skrive litt mer om hvilken bil du har, hvilken musikksmak og hvilket budsjett du har. Da er det litt lettere å g deg råd.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      og de 3 merkene du nevner er som forskjellige planeter ihvertfall dynabel mot seas

      Comment


      • #4
        Originally posted by Rooockford View Post
        Da er jeg inne i vurderings fasen, med så mye forskjellige merker som det er på markedet nå, er det ikke lett og bestemme seg for hva man skal velge.
        har sett litt på seas, polk audio, dynabel osv..
        noen som har erfaring fra liknende merker som kan komme med noen gode råd om hva jeg skal satse på?

        Hva er det du tenker på å velge da? frontsett eller bass? SQ eller SPL?

        Seas sitt reference frontsett er helt klart verd å satse på, bassen fra seas er vel ikke helt "up there" men helt klart et godt alternativ
        Polk Audio har noen frontsett som spiller meget bra, hva benenvelsen er vet jeg ikke. SR subben er vel den mest sexy subben på markedet. Og den spiller meget bra.
        Dynabel er et merke jeg ikke har hørt noe til og vil ikke utale meg om.
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #5
          Og ikke minst hva slags komponenter du er ute etter. Ingen produsenter er best på alt

          EDIT: Erik André var før meg.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Rooockford View Post
            Da er jeg inne i vurderings fasen, med så mye forskjellige merker som det er på markedet nå, er det ikke lett og bestemme seg for hva man skal velge.
            har sett litt på seas, polk audio, dynabel osv..
            noen som har erfaring fra liknende merker som kan komme med noen gode råd om hva jeg skal satse på?
            Stikk deg en tur innom butikken vår, så får du høre på litt forskjellig.
            Vi har Seas, dynaBel og Hertz montert i forskjellige biler som du kan høre på
            Håvard S
            Daglig Leder
            PlanetHifi
            Trondheim

            www.planetHIFI.no

            Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
            Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


            BMW 750 Prosjekt tråd

            Comment


            • #7
              Har en peugeot 406, planen er og få mest mulig trøkk, for minst mulig penger da budsjettet er litt lavt for tiden =p
              tenker først og fremst på 6,5" i framme i dørene der de orginale ikke strekker helt til, 6x9 i hatthylle og 2x12" i portet kasse.
              Peugeot 406
              Polk Audio MM691, Harman Kardon CA-470

              Comment

              Working...
              X