Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemer med cd spiller.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problemer med cd spiller.

    kjøpte for en god stund sia en slik sony xplod spiller med usb inngang foran og slikt.

    solgte den videre til en kar, som etter 3 uker ringer og klager på at den ikke funker lenger.
    spilleren slår seg på og alt, men det kommer ingen lyd.

    hva kan være galt? noe som går å fikse?

    evt hvor lang garantitid er det på slikt?

    da jeg kjøpte spilleren var den ganske dyr, 2500kr ca, og solgte den igjen for 500. så egentlig en god deal for han som kjøpte den.
    Last edited by sicarlse; 16-03-2009, 11:31.
    mvh Sindre Carlsen

  • #2
    Hvis han har fått med kvitteringer fra deg så er det egentlig ikke noe du har noe ansvar for. Man kjøper i grunn ting "som de er" når man kjøper brukt, og må vel forvente at ting kan falle i fisk. Det er sjansen man tar er det ikke?
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

    Comment


    • #3
      tjah, har vel strengt tatt ikke lette etter kvitteringa
      han mente det ikke var så nøye. men spilleren er vel mest sannsynlig over 2 år etter det jeg husker... men har kun vært brukt i et halvt et, eller montert da. så spilleren er jo strøken.
      mvh Sindre Carlsen

      Comment


      • #4
        er nok bare optill 2 års garanti på den, men tipper det er han som har gjort en feil

        Comment


        • #5
          det er det jeg og mener... for han prata om han hadde montert noen nye høytalere i bilen. men når jeg spurte nr han ringte nå, påstod han han bare hadde plugget den rett inn i ISO kontakten.
          mvh Sindre Carlsen

          Comment

          Working...
          X