Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke spillere er best? - Egentlig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da har jeg kjøpt ny spiller til demobilen.

    Monterte den i går, og er svært fornøyd! Koster jo noen kroner, men er verdt det.

    Har 4volt utganger og et hav av innstillingsmuligheter.

    http://www.elutstyr.no/product_info....&from=hardware
    Last edited by DD-Henrik; 27-02-2009, 11:21.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #17
      Hav av innstillingsmuligheter er vel å ta LITT i Men joda, en bra spiller uten tvil.
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #18
        God spiller, men kanskje litt dyr, du fikk kanskje en god pris på den ?

        Comment


        • #19
          Har mine nettopriser på spillere også Så den fikk jeg for langt mindre enn utsalgsprisen!
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #20
            ja for den veiledende prisen kunne du like gjerne kjøpt ALPINE CDA-9887R. For den spillerene du har kjøpt koster 2990 hos eltek
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

            Comment


            • #21
              Å herregud. Hvordan kan eltek selge den så billig?

              Sjekk denne: http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/sea...e&suggest=true
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Pappa View Post
                Blir nesten ett fett. Hadde en relativt dyr pioneer som ble stjålet, dette var vel den gamle P88rs?. Ble borte etter å ha hatt den ca en måned, så da tenkte jeg jeg skulle prøve alpine og investerte i en 9887R og en bilalarm. Har vel hatt denne alpine saken i 6 mnd, lyden er helt topp, men hvis denne også skulle bli stjålet velger jeg nok en pioneer (P88rs-II?) isteden, selv om den i mine øyne ikke er like pen å se på.

                Synes pioneeren var litt lettere å bla på, og litt mer fleksibel eq med separat høyre/venstre justering. Alpine'n duger den også, men den parametriske EQ'n er litt begrenset, og den er merkbart tregere på ipod. I tillegg er fjernkontrollen på alpine latterlig, men den har også flere taster å trykke på på spilleren, dvs. mute og pause og slike ting.
                Helt enig... Den Alpine-fjernkontrollen er ikke noe som trekker helhetsintrykket i positiv retning i allefall... Pioneer´s fjernkontroll er MYE bedre(selv den som kommer med P88RS)...
                Men jeg synes lyden i alpinespillere er mere natulig og ufarget i forhold til Pioneer....
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                  Å herregud. Hvordan kan eltek selge den så billig?

                  Sjekk denne: http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/sea...e&suggest=true
                  Mest sannsynlig fordi de er den største alpineforhandleren i landet..

                  Men 2990,- for den spilleren tror jeg ikke er noe problem å få til hos de fleste alpineforhandlerene.

                  Comment


                  • #24
                    Kanskje det. Men synes 3000 for den spilleren er MØE lyd for penga

                    Nå fikk jeg den for et godt stykke hundrelapper under den prisen, men alikevel syntes jeg 3000 var billig altså
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

                    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                    Comment

                    Working...
                    X