Announcement

Collapse
No announcement yet.

Honda størrelse batteri..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda størrelse batteri..

    Jeg prøver igjen på en batteri tråd...

    -Optima yellow top D51R har jeg lest litt dritt om, 4 av 5 levert pga av feil osv. Noen som kan bekrefte/avkrefte?
    -Stinger sitt SPV 35(?) er for lavt..

    Og der stopper vel egentlig lista av hva jeg vet om som er er forholdsvis "sett på plass og glem" med tanke på størrelse

    Siden jeg da ikke ser ut til og finne et realt batteri som passer rett i har jeg sett på alternativer. Dette knøtt lille odessey PC680 batteriet er en mulighet, Men en CCA på 220 er ikke akkurat oppløftende.. Det er heller ikke 17ah. Orginal batteriet Har 500CCA orginalt, hvor mye krutt det er igjen etter 5 år er nå litt uvist men det liker seg ikke i 20 blå.. Bare sånn så det er sagt, denne bilen er den værste jeg har vært borti.. Sett på langlysa og kupe vifta saktner farten. eller trykk på hvilken som helst anna ting som trenger strøm..

    MEN.. Braille ser ut til og være noen noen raringer. B2015 har en CCA 425 og en AH på 23, reserve kapasitet er på 35 minutter. Dette er etter tallene og dømme noe eller en del bedre en odessey sitt, uten at det er nevneverdig større. Prisen ser ikke ut til og være aller værst heller.. Det negative er da at dette såvidt jeg vet ikke selges i norge.

    Spørsmålet er vel om det klarer og holde liv i bilen, den elektriske servoen og litt stereo + og starte bilen i 20 blå?..

    Andre meninger?
    sound.vision.soul

    Type R

  • #2
    http://www.iceaudio.no/index.php?fun...fe8948f018f5ea

    har et sånt i min honda. hadde det batteriet først ibruksvogna og det dreiv en kraftig 5kanler uten problem, + div duppeditter uten tegn til strømproblem. so anbefalest.

    Comment


    • #3
      Drev å styra med å få til batteri i en CTR i fjor, og det eneste som passa bra mtp størrelser var faktisk et kinetic batteri.

      Comment


      • #4
        Link til dette kinetic batteriet?

        Comment


        • #5
          www.kinetikpower.com

          Riktig, med 'K'.
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            Kinetik HC1400 passer din bil.

            Mvh
            Pål
            Bilradiosenteret
            Importør av Morel, MMATS Pro Audio, DTI og HushMat.
            Besøk vår butikk og monteringsverksted i Hønengata 48, 3513 Hønefoss.
            www.bilradiosenteret.no

            Comment

            Working...
            X