Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny spiller med USB? (ca. 1500,-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny spiller med USB? (ca. 1500,-)

    Har en Peugeot 206 99-mod med standardanlegg i.
    For å være ærlig så kan jeg minimalt om lyd og anlegg og sånt, derfor jeg kommer håpefull hit etter svar

    Det jeg vil ha er en ny spiller med Mp3 og USB-inngang. Fint om jeg kan koble på de høytalerne som er i bilen, eller om dere kan fortelle (linke) til evt. overganger jeg trenger. Bare så det er sagt så er jeg ikke ute etter et heftig anlegg, bare muligheten til å ha mange sanger med meg (usb).

    Har egentlig ikke tenkt til å kjøpe nye høytalere med det første, men er mulig dette kommer etter hvert (hvor mye må jeg ut med for helt ok fronthøytalere til 206?).

    Pris for spilleren legger jeg til omtrent 1500,-, så kom gjerne med forslag.

    Takker for alle svar

  • #2
    Pioneer DEH 4000UB er vel noe av det bedre du kan få tak i, har en ubrukt en du kan få relativt rimelig
    Har selv hatt en slik spiller i 3 måneders tid, samt en på jobben har samme, er knallfornøyde med de

    Comment


    • #3
      Originally posted by Han5y View Post
      Pioneer DEH 4000UB er vel noe av det bedre du kan få tak i, har en ubrukt en du kan få relativt rimelig
      Har selv hatt en slik spiller i 3 måneders tid, samt en på jobben har samme, er knallfornøyde med de
      Det er en av spillerne jeg har sett litt på, men jeg har hørt at det er en utgått modell(?).

      Den du selger, hvor mye skal du ha for den?
      Og får jeg lov til å spørre hvorfor du sitter med en ubrukt en?

      Comment


      • #4
        Den nye modellen til Pioneer heter DEH-4100SD..
        http://www.pioneer.no/no/products/25...0SD/index.html

        Hvis du skal ha USB, har jo DEH-2100UB og DEH-P3100UB det også. Hvis du ville ha det billigere.

        DEH-2100UB:
        http://www.pioneer.no/no/products/25...0UB/index.html

        DEH-P3100UB:
        http://www.pioneer.no/no/products/25...0UB/index.html


        Tror det er 17cm i fremdørene.
        Et bra komponentsett fra Pioneer her:
        http://www.pioneer.no/no/products/25...0Ci/index.html
        Last edited by Jussy; 19-02-2009, 21:50.
        Pioneer & JL Audio

        Comment


        • #5
          DEH-2100UB var billigst og styggest (men går an å leve med), (fant til 1400,-)

          DEH-P3100UB var litt dyrere og en del finere. Fant denne til 1700,- på bilradiospesialisten.no, og den ser vel kanskje ut som det beste valget?

          DEH-4100SD var helt klart den fineste og med støtte for SD i tillegg til USB, men den kosta også nesten 2000,-.

          Hva er det som skiller disse modellene? Er det noe forskjell på funksjoner eller lydkvalitet?

          Comment


          • #6
            Til de kravene du har, så ville jeg lett sett på en kenwood.

            Vedder på du får denne til en veldig grei pris om du sender dem en mail.

            http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1201

            (og tro meg, det er det verd, det er så jævla mye drit i 1500,- klassen)
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Hva er det som er bedre med den Kenwood-spilleren?
              Jeg ser liksom ikke forskjell på alle disse spillerne annet enn pris og design.

              Er vel ikke vanlig å få bedre pris på nettbutikker ved å bare sende en mail??

              Comment


              • #8
                vel, jeg syns de billigere spillerene til pioneer er kjipe, og låter der etter.

                Det lille jeg har hørt av kenwood i demorack, så syns jeg dem virker greiere å bruke, flere funksjoner til samme pris, og låter bedre.
                Også er vel forsterkerdelen bedre i disse, siden du skal kjøre høytalerene rett på.
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • #9
                  Vil faktisk anbefale JVC om du kun skal koble opp mot originalhøyttalerene. Jeg var grisefornøyd med den første USB-spillern jeg kjøpte fra JVC, eneste som talte imot var vel at den ikke hadde så alt for mange justeringsmuligheter for lyd, kun justerbar delefrekvens og nivå på sub, og en enkel eq. Men det kan jo holde det. Selve usb-delen på den var konge, scanna sticken kjapt, og navigeringa var logisk og grei
                  Roar Sørlie
                  Tlf 90127075
                  Strandgata 26; mitt andre hjem :P

                  Comment


                  • #10
                    Skal man vurdere kenwood opp til 2490,- så kan man like gjerne se på denne også


                    http://www.dbcompaniet.no/ds_product...products_id=78

                    Comment


                    • #11
                      Synes egentlig 2500 er litt mye å bruke på en spiller...
                      Men trenger jeg noen overganger til Peugeot 206 for noen av disse spillerne? Og hvilken spiller burde jeg gå for (av de litt billigere)?

                      Comment


                      • #12
                        av de pioneerene blir det litt ett fett, bare husk å legge opp skikkelig jording til disse hvis du skal ha noen forsterker tilkoblet i tillegg. (til f.eks sub)

                        Comment


                        • #13
                          med mindre du trenger Ipod, hoder det med DEH-2100UB
                          Pioneer & JL Audio

                          Comment


                          • #14
                            Fant nå DEH-P3100UB til 1590,- på Strømmen-Bilradio. Virker ikke dette som en god pris? (sett den til 1690,- andre steder).

                            De hadde også DEH-4000UB hvis det er et bedre valg?
                            Noen som har erfaring med Strømmen-Bilradio? Kan kanskje stikke innom der i morgen.

                            Og igjen, trenger jeg noen overganger eller ny ramme for å få den til å passe i 206-en?

                            Comment

                            Working...
                            X