Announcement

Collapse
No announcement yet.

strømskinne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • strømskinne

    etter å ha litt mye kabler og litt for få batteripoler.

    kan eg bruke 6mm stål og lage skinner? eller må eg vente heilt til mandag før eg får taki rustfritt eller kobber?

    garantert at det ikkje kommer fuktighet der denna skinna skal vere.

  • #2
    ettersom du har brukt kobber på jord så burde du vell bruke det på + også?
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

    Comment


    • #3
      Originally posted by bassdal View Post
      etter å ha litt mye kabler og litt for få batteripoler.

      kan eg bruke 6mm stål og lage skinner? eller må eg vente heilt til mandag før eg får taki rustfritt eller kobber?

      garantert at det ikkje kommer fuktighet der denna skinna skal vere.
      Du kan helt fint bruke stål, men rustfritt vil holde seg penere hvis det er meninga dette skal syns.. kobber som en nevner her er i hvertfall ikke noe vits.
      At det leder litt bedre enn stål/rustfritt er det ingen tvil om, men halve kretsen i bil går nå tross alt mellom stålet i bilen.. en krets blir ikke bedre enn sitt svakeste punkt så å tro at en kobber skinne her og der vil gjøre susen er litt feil
      Kobber må eventuelt legeres med et matrialle som ikke oksiderer, gull er mye brukt. Rustfritt holder seg strøkent så lenge du velger å ha bilen, så jeg hadde nok gått for dette.
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #4
        takk for svar detta vil ikkje bli syneleg og garantert tett for vann å kondens. det som er kjedlig med det prosjektet eg holder på med er at alt sånt blir "gjømt vekk" på grunn av at eg ikkje skal tape liter volum i kassa .

        Comment


        • #5
          tråden kan slettes

          Comment

          Working...
          X