Announcement

Collapse
No announcement yet.

remoten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • remoten

    hei, noen som vet hva som er gale når remoten ikke vil slå på forsterkeren, men vis jeg avisolerer den så virer dem men ikke vis jeg slår av teninga å skal starte bilen i gjen så virker den ikke??

    noen som har noen kloke ord

  • #2
    dette er et skudd i villrede men har du testet jordingskabelen?

    eventuelt gå over det andre kablene?
    Bil - Kia Sephia - (DLS, Kicker, Pioneer)

    Comment


    • #3
      Jeg ville sjekket kontakt på remote ved spiller og ved forsterker forsterker, i tillegg til jord som nevnt over.

      Hvis forsterker er brent pleier det i mange tilfeller å skje at den slår seg på men at det lyser rødt på protection-lyset, om forsterkeren har dette da.
      Last edited by DD-Henrik; 18-02-2009, 19:42.
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Digital Designs Norge View Post
        Jeg ville sjekket kontakt på remote ved spiller og ved forsterker forsterker, i tillegg til jord som nevnt over.

        Hvis forsterker er brent pleier det i mange tilfeller å skje at den slår seg på men at det lyser rødt på protection-lyset, om forsterkeren har dette da.
        oki ja jeg hadde et voltometer til kobla å når jeg fjærnet den så virket det som normalt men ikke vet jeg. finner alti ut av noe=) takk for hjelpen

        Comment


        • #5
          ta en liten kabelstomp som du tar mellom remote og + inn på forsterkeren, om den våkner til live da, da er det noe feil med remotekabelen/spilleren
          VW Golf 4
          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
          Simen Sormbråten

          Comment

          Working...
          X