Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger litt hjelp til valg av forsterker til Pioneer TS-W3001D4 sub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger litt hjelp til valg av forsterker til Pioneer TS-W3001D4 sub

    Har kjøpt meg 2 stk pioneer TS-W3001D4 subber. men mangler forsterker. Noen som vet noe som drar dette ganske bra til en fornuftig pris? Har en soundmagus x-3200 på handa, men vet ikke om han vill selge den enda.
    holder denne ? http://www.mamut.net/dynabel/subdet299.htm eller vil den bli for svak?
    Er ikke noe expert innen dette feltet, så det hadde vært fint med litt hjelp
    Takk på forhånd

  • #2
    Jeg ville vel heller ha gått for dynaBel forsterkeren enn Soundmagus`en.

    Alternativt så kan du få en grei pris på en Audison SRx1D eller en Hertz Ep1D som jeg har igjen etter ett tilbud.
    Mvh
    Lars Engen

    Comment


    • #3
      vil den dynabelen holde til begge de subbene da?
      Hvor mye hadde du tenkt deg for forsterker som drar de subbene da?

      Comment


      • #4
        Lyst på noe noe som drar disse elementene perfekt.

        Hei. Jeg har en audison vrx1.500 til overs. Denne forsterkeren yter 500w i 4 ohm 1000w i 2 ohm og 2000w i 1 ohm. Spør hvem du vil på dette forumet og du vil få høre at dette er en av de beste forsterkern som er laget. Jeg kan la denne gå for 5300kr. Nypris er ca 12000kr. Glem alle watt du får oppgitt av dynabel og sound magnus det er ikke sammenlignbart med dette. Dersom du ikke kjenner audison vrx så spør og grav litt her på forumet. Denne forsterkeren kan du ha i 10 år og være toppfornøyd helt til du sakl selge den . Vrx går sjelden istykker. Sound magnus går alltid i stykker. Spør litt her og bli overbevist.

        Comment


        • #5
          Jeg har hatt en drøss av disse soundmagus-ene, og jeg fraråder deg å kjøpe dem, samme enn å billig de går. De overlever sjelden mer enn ett år i bilen gjennomsnittlig. Det er lite glede av dem, ettersom de stort sett ligger i RMA-hyllene til leverandøren.
          Ikke drar en X-3200 et TS-W3001d4 element noe godt heller.
          mvh
          Terje

          Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

          Comment


          • #6
            jaok, men dynabelen holde til å dra de subbene ganske bra da? Spiller for det meste rock og techno. Sikkert veldig bra forsterkere du selger melancool. men skal ikke legge så forferdelig mye penger i dette skjønner du :P Ikke til å starte med iallefall

            Comment


            • #7
              bumpibumpibump

              Comment

              Working...
              X