Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz HX 250 vs RF T110

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hertz HX 250 vs RF T110

    Hei, lurte på om noen her har noe erfaringer med Hertz HX 250 10'' og hvordan denne spiller i forhold til RF sin T110? Hva er å anbefale av 2 x HX 10'' eller 2 x T110? Takker for svar!
    Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

  • #2
    Smak og behag det, for min egen del er jeg ferdig med Rockford for flere år siden.

    Alt kommer egentlig ann på hva du er på jakt etter av lyd, hvilken kassetype du skal bygge til elementene og ikke minst hvilken bil det skal inn i.
    Mvh
    Lars Engen

    Comment


    • #3
      Originally posted by Engen Audio View Post
      Smak og behag det, for min egen del er jeg ferdig med Rockford for flere år siden.

      Alt kommer egentlig ann på hva du er på jakt etter av lyd, hvilken kassetype du skal bygge til elementene og ikke minst hvilken bil det skal inn i.
      Skal inn i en Volvo V70, Hører på alt mulig egentlig, hip hop, trance, rock for det meste. Hvilken kasse type spiller Hertz'ene best i da? Er ute etter noe som spiller både bra djupbass, og samtidig ikke blir for slapp..
      Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

      Comment


      • #4
        Kommer også en del ann på hvilken forsterker som skal brukes. T1 krever mere ressurser av forstererken.
        Mvh
        Lars Engen

        Comment


        • #5
          På Hertz'ene anbefales ei lukka kasse på ca 58 liter, har akk kjøpt meg de. får de i posten iløpet av uka
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

          Comment


          • #6
            Kjøpte ikke du ES250, eller misforstod jeg helt?
            Alpine 137BTi
            B² Audio = Lyd


            '97 E39 528

            Comment


            • #7
              Originally posted by Runek View Post
              På Hertz'ene anbefales ei lukka kasse på ca 58 liter, har akk kjøpt meg de. får de i posten iløpet av uka
              Ok, 58 liter er med to det da? Er det best å ha en skillevegg mellom elementa?
              Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

              Comment


              • #8
                Skillevegg er å foretrekke ja.
                Mvh
                Lars Engen

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Engen Audio View Post
                  Smak og behag det, for min egen del er jeg ferdig med Rockford for flere år siden.

                  Alt kommer egentlig ann på hva du er på jakt etter av lyd, hvilken kassetype du skal bygge til elementene og ikke minst hvilken bil det skal inn i.
                  Hei...
                  Ikke for å ødelegge tråden,eller trå noen på føttene men hvorfor er du "ferdig" med Rockford? Lov å spørre hva som skjedde?
                  No Windows-crap,just Mac Power

                  Comment


                  • #10
                    Har ingen erfaring med de Rockford-elementene du nevnet, men har selv 2x HX250D i en 42 liters kasse med skillevekk, og disse spiller som fy. Hardt,presist, og med god dypbass, anbefales!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Han5y View Post
                      Har ingen erfaring med de Rockford-elementene du nevnet, men har selv 2x HX250D i en 42 liters kasse med skillevekk, og disse spiller som fy. Hardt,presist, og med god dypbass, anbefales!
                      Ok Åssen forsterker bruker du til de?
                      Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Keltern View Post
                        Kjøpte ikke du ES250, eller misforstod jeg helt?
                        Nei, hehe

                        Fikk et bra tilbud på de Hx'ene til bare 500 mer.
                        SQ Saab 9-3
                        Team dynaBel

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Arvid André View Post
                          Ok Åssen forsterker bruker du til de?
                          Bruker Hertz sin EP1D som forsterker, mer en nok tilstrekkelig power til mitt bruk

                          Comment

                          Working...
                          X