Announcement

Collapse
No announcement yet.

frontsett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • frontsett

    hei, noen som kan anbefalle et bra frontsett som spiller fint og høyt? pris mellon 2000 til 4-5000

    mvh jone

  • #2
    Hertz MLK 165 er på tilbud til 3999,- nå. Veil kr 4999,-. Spiller pent og høyt, etter min og mange andres smak. Men det beste er nok om du kan komme deg til en lokal sjappe og få hørt på litt forskjellig.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      ja satt å tengte på noe fra hertz, ja vet ikke om noen som seller hertz her i rogaland event agder?

      Comment


      • #4
        Originally posted by jone87 View Post
        ja satt å tengte på noe fra hertz, ja vet ikke om noen som seller hertz her i rogaland event agder?
        På evje har de installbay sør. De har hertz vettu.
        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

        Comment


        • #5
          ja jobber i grimsta nå om dagen så får ce om eg tar turen opp en dag eg får ti eller blir det ei helg

          Comment


          • #6
            Hvis du skal ha Hertz så er MLK ett fint sett, skal du ha noe annet gøy som spiller høyt og tøft så har jeg 1 sett med Soundstream Tarantula TRC6 på lager, eller Fusion NV-CM65. NV koster veil 2999,- og er på tilbud til 2500,- TRC6 koster 2190,- Så legger du inn noen hundre lapper i dempematrialer til dørene også.
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #7
              spiller Soundstream Tarantula TRC6 bra da? har fått et tilbud på 2000 for det, men so jo hatt et til bakk dørene og, men i forsjeld av kicker rs hva er best?

              Comment


              • #8
                Hm.. Men hvis du bor i Egersund (Ref: egen brukerinfo) har du jo BRS i Sandnes. Og på vei til Grimstad kjører du kanskje forbi BRS Kr.Sand? Og evt. kjøre oppom Install Sør.. Og er du først i Grimstad kan du vel like godt også stikke bortom dBCompaniet? Mange muligheter. Kanskje greit med en lytt..
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  ja tengte litt på db companie men blir litt stress pga forsjeli arbeids tider utpå kvelden, blir nok en tur en helg men vet dr når di stenger i helgene på db companiet?

                  Comment


                  • #10
                    Ring og spør 99117723
                    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                    Comment

                    Working...
                    X