Announcement

Collapse
No announcement yet.

greit anlegg for prisen? Hertz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • greit anlegg for prisen? Hertz

    hei. driver å ser litt på nytt frontsett. å da er det altid fint med noen andres meninger og erfaringer. for det er jo ett hav å velge mellom. jeg har sett litt på dette, hva tror dere. er det bra i forrhold til pris?

    HERTZ EP 4X
    og
    HERTZ HKS 130

    er jo kav umurlig når man ikke har alt for mye erfaring hehe.

    takk.
    Ragnar Brenden
    Audi A4 2.0 TDI 170 hk 07
    Ford sierra 86
    Yamaha WR 250

  • #2
    ep4x er ikke lagervare, men ep4 holder fint til det komposettet God kombo!

    Comment


    • #3
      den må da være murlig å få tak i? er liksom ikke noe som haster får ikke lappen før i mai jeg:P
      Last edited by frogg_frost; 28-01-2009, 10:58.
      Ragnar Brenden
      Audi A4 2.0 TDI 170 hk 07
      Ford sierra 86
      Yamaha WR 250

      Comment


      • #4
        trodde den skulle komme i slutten av 08 så er nok snart på plass

        Comment


        • #5
          ok...

          noen som har noen andre forslag til front sett til 5-6 laken da?vil helst ha 4-kanals forsterker med litt størrelse for jeg tenker att til sommeren når jeg får litt mer kronker så flytter jeg dette bak i hatte hylla så kjøper jeg ett fetere ett til fronten. hva tror dere med erfaring? :P
          Ragnar Brenden
          Audi A4 2.0 TDI 170 hk 07
          Ford sierra 86
          Yamaha WR 250

          Comment


          • #6
            Bruker du seks tusen på en tokanaler og et kurant frontsett, så tviler jeg på at du trenger å bytte dette i spesielt nær fremtid. Da er det andre ting du kan prioritere...
            Alpine 137BTi
            B² Audio = Lyd


            '97 E39 528

            Comment


            • #7
              som hva?? :P hehe jeg har et frontsett til 6-7 lapper jeg og vurderer enten å bytte det helt ut eller å supplere med noe mer hehe

              Comment


              • #8
                det kommer til å bli skiftet ut til sommeren ja. (skrev det samme som han over:P) hehehe

                men jeg skal nåkk ha inn en subber først tenker jeg. så kommer hattehylla med egen volume kontroll så jeg får riktig lydbilde når jeg skal høre på musikk åsså er det bare å guffe opp hatte hylla når man skal brife... 6 6*9" tenker jeg skal dit. men det er senere prosjekt. nå er det ett frontsett frem til jeg får bynt å jobbe til sommeren så jeg får inn noen kronker.
                Last edited by frogg_frost; 28-01-2009, 12:49. Reason: hehe han kom meg i forkjøpet:P
                Ragnar Brenden
                Audi A4 2.0 TDI 170 hk 07
                Ford sierra 86
                Yamaha WR 250

                Comment


                • #9
                  Originally posted by d_wax View Post
                  som hva?? :P hehe jeg har et frontsett til 6-7 lapper jeg og vurderer enten å bytte det helt ut eller å supplere med noe mer hehe
                  En ting er å supplere, med for eksempel sub osv.. Men om du har brukt 6-7 tusen på et frontsett og er misfornøyd, eller ett eller annet, så er det noe forarbeid som har feilet før handelen tok sted.

                  Eller kanskje du har for mye penger?
                  Alpine 137BTi
                  B² Audio = Lyd


                  '97 E39 528

                  Comment


                  • #10
                    Hertz HSK er et veldig bra komponentsett, har montert dette i en bil, og har helt nydelig fin lyd, absolutt verdt pengene jeg betalte

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Keltern View Post
                      En ting er å supplere, med for eksempel sub osv.. Men om du har brukt 6-7 tusen på et frontsett og er misfornøyd, eller ett eller annet, så er det noe forarbeid som har feilet før handelen tok sted.

                      Eller kanskje du har for mye penger?
                      forskjell på å være missfornøyd å ville ha noe som er bedre. man kan være fornøyd med en bil med 400 hk i men man kunne jærne tenkt seg 600 fordet... men det begynner å bli litt off topic nå, så da forholder vi oss til ett front sett med en 4-kanals forsterker til 5-6 lapper. så ser vi ann været etter dette :P
                      Ragnar Brenden
                      Audi A4 2.0 TDI 170 hk 07
                      Ford sierra 86
                      Yamaha WR 250

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Han5y View Post
                        Hertz HSK er et veldig bra komponentsett, har montert dette i en bil, og har helt nydelig fin lyd, absolutt verdt pengene jeg betalte
                        tror jeg kommer til å gå for dette ja...
                        virker jo greit


                        han på installbay anbefalte å bruke denne han.
                        SRx 2S
                        men dette er jo 2-kanaler igjenn da... og litt dyrere... hmmm.
                        Last edited by frogg_frost; 29-01-2009, 10:50.
                        Ragnar Brenden
                        Audi A4 2.0 TDI 170 hk 07
                        Ford sierra 86
                        Yamaha WR 250

                        Comment

                        Working...
                        X