Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rimelig tomme basskasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimelig tomme basskasse

    Noen som vet om noe sted de selger ferdig bygde basskasser til en rimelig pris?? helst porta til 2x 12

  • #2
    Om du skal ha porta er det vel en fordel å oppgi hva slags element du skal montere i denna kassa.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Originally posted by Typhon View Post
      Om du skal ha porta er det vel en fordel å oppgi hva slags element du skal montere i denna kassa.

      Vis kassa hadde vært lukket så hadde det ikke hatt så mye og si om hvordan element det var?? har 2 stk 12'' pioneer som skal inn litt usikker på hvilke dem er ca 2 år gamle og står ikke noe på dem annet enn pioneer, har lett etter bilder men kan ikke finne noe spess navn, så info har jeg rett og slett ikke. har hatt den ene i en kasse som hadde blitt hjemme laga som viste så og bli dritt når det kom fantastiske klunke lyder.. skal også ha en kasse til 2 stk 12'' velocity har ikke mye info om dem her nå pågrunn av dem ligger leiligheten min som er et stykke herfra.. tenkte på noe ''universalt'' mideletidlig til jeg får meg til og bygd egen kasse. og det har ikke skjedd enda så derfor jeg valgte en lettere utvei..

      takker for svar=)

      Comment


      • #4
        Hva er rimelig da?

        Vi har flere typer kasser som er dobbel 12 og med port.

        Priser fra rundt 1000 til 15-1600kr..

        Comment


        • #5
          Hahahah, hva er forskjell på tomme basskasser, og RIMELIG tomme?

          Comment


          • #6
            har en basskasse til deg evt. 2 x 12" elementer. har sittet 2 pioneer subber der. kan få den billig. men da må den hentes i lillehammer området. den er veldig tung. er laget i 22mm mdf.

            Comment


            • #7
              Ja si det:P Må vell være det at Rimelig tomme så slepper man mus og piss- Prøvde så godt jeg kunne og skrive med 40 i feber:P skulle egentlig holdt meg unna det som heter pc, men sånn kan det gikk. fikk vertfall fra at det var snakk om bass kasse må edite et parr ganger, klarte og skrive Tommy basskasse først så ble rimelig fornøyd til slutt.. Lurte på når det var noen som skulle komme og kommentere skrive feilene...

              Comment


              • #8
                Originally posted by Joboo View Post
                har en basskasse til deg evt. 2 x 12" elementer. har sittet 2 pioneer subber der. kan få den billig. men da må den hentes i lillehammer området. den er veldig tung. er laget i 22mm mdf.
                Er et stykke fra der jeg bor og til lillehammer eller skulle jeg ha gjort det.. Med bensin ogsånn så kan jeg like gjerne påkoste meg en helt ny en:P

                Comment


                • #9
                  Om ikke Tønsberg er for langt, så har vi kasser. Tar du med elementene, så kan vi se om vi kan hjelpe deg å finne ut hvilken modell det er og spore opp data og kassemål
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #10
                    bildekaler.no selger for 400kr stykket for 10" og 12"
                    98' Audi A4
                    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

                    Comment

                    Working...
                    X