Announcement

Collapse
No announcement yet.

skal kjøpe meg batteri men ossen batteri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skal kjøpe meg batteri men ossen batteri

    skal ha meg batteri .. for alt alt av lys blinker ... anlege er to hertz subber .. og en usamp husker ikke mere det er den største .. kabler er 50 mm eller noe :Phehe .. er det noen som har tips til et bra batteri .. helst under 5000 eller 6000
    Digital Designs. hertz .usamp .alpine
    bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

  • #2
    odyssey pc2250

    http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1119
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      det har jeg ikke plass til :S er litt forstort derorginalt bateri sitter:P
      Digital Designs. hertz .usamp .alpine
      bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

      Comment


      • #4
        for batteri i bmw e34 .. sitter under sete bak
        Digital Designs. hertz .usamp .alpine
        bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

        Comment


        • #5
          regner med http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=534 passer der..

          hvis ikke VEIT jeg kinetik HC1800 passer.. (hvis E34 er samme bilen jeg tror det er)
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by Eirik Aspaas View Post
            regner med http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=534 passer der..

            hvis ikke VEIT jeg kinetik HC1800 passer.. (hvis E34 er samme bilen jeg tror det er)
            Kineik HC2000 passer helt fint om det legges med polene bakover!

            Last edited by Joakim; 24-01-2009, 19:24.
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • #7
              Odyssey anbefales sterkt ifra meg hvertfall, var som dag og natt når jeg byttet ut orginalbatteriet med odyssey PC1500. (har en usamps MD2D + 4 kanaler og 2 kanaler, så trekker jo litt strøm..)

              Kjøp deg et PC 1700 eller større om du har plass
              1993 BMW 318is coupe

              Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

              Comment


              • #8
                for driver og ser rund .men sjønner ikke hva forsjelen på batteri nå mener jeg merker .. for har biltema 96 amp nå .. har det mye og si på ossen kvalitet det er osv ? vis jeg kjøper et merke som pc 1700 som har like mye . merker jeg stor forsjel eller blir det de samma ?
                Digital Designs. hertz .usamp .alpine
                bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bmwfreak View Post
                  for driver og ser rund .men sjønner ikke hva forsjelen på batteri nå mener jeg merker .. for har biltema 96 amp nå .. har det mye og si på ossen kvalitet det er osv ? vis jeg kjøper et merke som pc 1700 som har like mye . merker jeg stor forsjel eller blir det de samma ?
                  Er vel skrevet x antall sider om dette her fra før, men i korte trekk så er det jeg tror du mener, batteriets amperetime tall når du sier 96amp.. Betegnelse 96Ah.

                  Det vil si at du kan trekke 1A i 96 timer eller 96A i en time.

                  Det er helt andre ting man har behov for i ett bilstereobatteri enn å kun se på Ah verdien.

                  F.eks hvor mange Ampere det kan levere i korte pulser (startstrøm - CCA).
                  Ett AGM batteri som stinger, apollo, oddesy, kinetik m.fl. kan levere mye høyere pulsstrøm og har helt andre egenskaper og er mye mere egnet til å drive ett bilstereoanlegg enn ett vanlig blybatteri.

                  Uansett hvilket merke du velger, så får du ett godt batteri! Finn deg en forhandler du liker å handle med og som du får ett godt tilbud fra, så er du i mål. Og JA du vil merke stor forskjell fra Biltemabatteriet!
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    okay måtte spøre :P hehe da vet jeg det
                    Digital Designs. hertz .usamp .alpine
                    bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

                    Comment

                    Working...
                    X