Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassbrothers.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bassbrothers.no

    hei hei, er det noen her som har erfaring med å handle hos bassbrothers.no? tenker da på leverings tid når man bestiller fra nett, og om dem er raske med å svare på mail dersom man lurer på noe angående handelen eller varen?

  • #2
    tror telefon er det absolutt raskeste, ellers kommer vel alltids henvendelser fra nettbutikken også inn på mailen

    Har snakket litt med Frode for et par år siden, og han var kjapp til å svare da, og var ihvertfall kjapp med levering tidligere..

    Comment


    • #3
      Bass Brothers AS vil sende deg varen innen 24timer(virkedager) etter at ordren er motatt. Skulle vi ikke ha varen på lager vil du motta en mail med info om leveringsdato.

      så det er nok somregel speditøren det står på

      Comment


      • #4
        Snakket med han for en tid tilbake og han var hvertfall kjapp til å svare på mail.
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

        Comment


        • #5
          Grunn til at jeg spørr er at jeg bestilte forsterker der den 14/01-09 og per i dag her jeg ikke motatt noe forsendelse og ha sent mail til han men har ikke fått noe svar. i går sjekket jeg at beløpet var trekt fra konto, men i dag var det innbetalt igjend. Da skjønte jeg lite...

          har sendt noen mail men angående den orderen men uten å få svar, hvist han ikke kan lever varen så burde han ha sendt en mail og git beskjed om det. ikke bare tilbakeføre beløpet og ikke si noe mere.

          Comment


          • #6
            Hvorfor ikke ta deg bryet med å ringe. Kan tenkes mailen din havner i junkmail eller at det er noe galt med hans mail
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              har nå motatt mail fra dem og dem har den ikke på lager og forsterkeren er ute av produksjon, så da har jeg sendt mail til alle jeg kunne finne som selger focal og som har denne forsterker i sin vare liste og spurt om dem har den på lager, i håp om at en der ute har den på lager slik ta jeg kan få meg et eksemplar.

              har ikke ment å kritisere bass brothers på noen måte, men spurte bare om erfaringer fra handel hos dem viav net.

              I mellom tiden mens jeg venter på svar og om jeg kan få tak i en forsterker så kan jeg sikte mot ny spiller.
              så får jeg håpe jeg kan sikre meg den til den prisen jeg fikk på PM, før den blir solgt også
              Last edited by Hebbelille; 20-01-2009, 23:49.

              Comment


              • #8
                Hvilken forsterker er det du er på utkikk etter da?
                Do-It-Yourself - DIY stash

                Comment


                • #9
                  hvis det er power serien så er det vel bare 2 kanaleren som er igjen. Jeg fikk vel en av de siste monoblokkene fra ice og skal hente en ny 4 kanaler i oslo neste onsdag hos mr.skei Er vel også av di siste tenker jeg siden ice er utsolgt kommer en ny serie men gutta på ice mente det var lotto å satse på at den kom til Emma sesongen begynte.
                  Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                  Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                  Comment


                  • #10
                    jeg var på utkikk etter FOCAL FP5.500, men nå ha r dette også løst seg var i kontakt med Ice audio og han hadde sjekket lit og vi fant da en forhandler som hadde denne på lager og som nå har sendt den til meg

                    maila til han i går og fikk svar i dag tilig så nå er den på vei i posten har også fått sendings bekreftelsen. så da må jeg vente til det kommer noe lønn på kontoen før jeg kan kjøpe spiller gitt... men håper den kommer fort for jeg vil ha den spillern jeg har fått tilbud på

                    Comment


                    • #11
                      alt jeg har kjøpt der har blitt sendt samme dagen og de har vært raske både på mail og til å ta telefonen.
                      Greit med lagervare

                      Comment

                      Working...
                      X