Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ideer til oppsett i bagasjerom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ideer til oppsett i bagasjerom

    Har pr. i dag en Hertz EP1D og 2stk Hertz 250D i ferdigbygd kasse fra installbay, veldig bra oppsett, men frister å lage noe pent, men samtidig noe stilfullt uten for mye bling, og jobb..
    For å ha det sagt, er ikke villig å begynne med noe støpe-jobb, men mindre og enkle jobber kan jeg godta.
    Uansett, bagasjen vises her:


    Gammelt bilde, men som layoutmessig får man et greit innblikk...

    Uansett, jeg trenger ideer på hva jeg kan gjøre, for å få det litt mer stilfullt, uten for mye kabelrot, og plass til andre ting
    Har også noen krav:
    - Jeg skal IKKE skru fast forsterkeren i kassen
    - Jeg skal ha reservehjulet liggende i bilen fremdeles :P

    Her er et oversiktsbilde hvordan ting ser ut pr. i dag..


    Setter stor pris på enten bilder, eller teoretiske ideer, siden jeg såvidt klarer å tenke over en ide selv :P

  • #2
    Heisann....

    Ser jo helt greit ut d dær dah.... Men du ville ha en tilbakemld. på hva som kan forandres....
    Ville kansje prøvd å få satt forsterker enten ut til sia,eller i bakseteryggen... Sånn at kassa kommer midt i bagasjerommet.... Skal du ha flere forsterkere er det jo tøft å få de ut til sia. Kansje du har planer om en til av samme merket,og da vil det bli mere "symmetri"....
    Tøff bil forresten..... Ikke mange som har sånn....
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #3
      Personling liker jeg ikke å bare ha en kasse baki der. Jeg ville kanskje ha lagd en frontplate som dekket alt det tomrommet på sidene av kassa og i tillegg felt inn forsterkeren enten i hjulbrønn eller den ene siden. Eller bare gjemt forsterkeren som nevnt før her.

      Slenger ved et bilde av hvordan jeg hadde det i den gamle bilen min

      Comment

      Working...
      X