Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken spiller ?? Alpine Vs Pioneer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Dreeeze View Post
    Nei liker de ikke, pioneer å alpine i mitt hode som er noe

    forbinder kenwood med kjøkkenmaskiner :P

    MIN mening:P , kan hende kenwood erknakende god, ikke vet jeg..
    Ikke for å snakke stygt eller rakke ned på noen merker men jeg sammenlikner Kenwood/JVC/Panasonic med mobiltelefoner. Har en først hatt Nokia og Sonyericsson,så er Samsung og Motorola tungvinte telefoner,og en irriterer seg over at de ikke har "løsninger a lá" Nokia/SE...
    Lyden er helt sikkert God den,men det hjelper så lite når de er "tungbrukt"(jeg snakker for meg selv,jah.....)
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #32
      En diskusjon om hva som er best av Alpine Vs Pioneer er som en diskusjon mellom Audi og BMW eiere om hva som er best...

      Jeg vil tro at uansett om du kjøper en 9886, P88RS eller noe annet i den klassen så blir du stort sett fornøyd, svært ofte er det brukeren som har begrensninger og ikke spilleren.
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • #33
        Dersom du har muligheten vil jeg anbefale deg å dra til en forhandler der du kan få se på spillerne, prøve menyene og evt. få en demonstrasjon på hvordan de fungerer.

        Det er en god del og sette seg inn i menyene!
        Men vil da tro du kan lettere veie for og i mot når du får prøvd det selv.

        Comment


        • #34
          Synes P88rs2 er vesentlig mye penere enn det alpine har laget noensinne........teller litt det og.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Turbotor View Post
            Synes P88rs2 er vesentlig mye penere enn det alpine har laget noensinne........teller litt det og.
            er nok enig, men syns 9861 og 9965 fra alpine er skikklig fine.. og den nyeste ODR spillern slår det meste..
            men det er smak, og det er bra det er mye forskjellig.. så alle kan få det dem liker

            Comment

            Working...
            X