Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvilken MTX serie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det er vel en smakssak, jeg mener ikke noe av det er feil å bruke

    Men er vel nok OT fra min side nå ihvertfall
    1989 Volvo 740 GL

    Comment


    • #17
      har i dag sett 1 stk mtx X3000D bli brukt på 3 stk 9500 12" eller 9512 som di også heter. å det spiller. den leverer varene for å si det slik. jeg skal bruke samme subbene bare 2 stk på samme forsterker.

      Så jeg vil anbefale Thunder X serien. blir litt mye plastikk på endel andre serier fra mtx syntes jeg. på Thunder X serien så føler jeg det blir mere "power to the metall"
      MTX Stinger Alpine

      MTX VW Golf 3 1998 STV.

      Comment


      • #18
        Originally posted by kimmen View Post
        eller en bass, flere basser, alle bassene
        Aldeles korrekt!

        Og til daruu; grammatikk er ingen smakssak!

        Men synes du en forsterker til under 4000,- "koster litt"?
        Alpine 137BTi
        B² Audio = Lyd


        '97 E39 528

        Comment


        • #19
          Nei grammatikk er ingen smakssak, men jeg tror heller ikke en subwoofer skal skrives og bøyes sånn hvis man skriver "korrekt" norsk. Derfor mener jeg at det er en smakssak hvilken av de du skriver, siden begge er like feil

          Men samme kan det være, alle skjønner hva man mener uansett!

          Og nei, unker 4000 for en forsterker er ikke mye i den forstand, men mener man kan få mere for penga med andre merker
          1989 Volvo 740 GL

          Comment


          • #20
            Import kan lønne seg ved kjøp av Kicker/MTX osv.

            Eksempel fra eGay:
            Klicky

            Ca. 2200,- pluss frakt og mva = rundt 4 lapper (rough guess).

            Vet ikke hva de koster i Norge, though...

            Comment


            • #21
              http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=142&id=1177

              den koster 4790 inkl frakt på megabillig.
              så ja, det kan være noen kroner å spare ved å bestille ifra usa,men det er sikkert lang ventetid pga frakt og toll..

              Comment


              • #22
                bortsett fra at ikke de sender til norge da.-.. vet ikke hvor mye frakt er men er 3050inkl. moms da pluss frakt.
                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                Comment


                • #23
                  disse har masse kjekt og sender til norge. har handlet en del der tidligere og ingen problemer.

                  http://www.sonicelectronix.com/

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by epifant View Post
                    Om jeg skulle hatt MTX ville jeg satset på en eldre Thunder-forsterker og en Black Gold 10/12-tommer eller to. Til mitt bruk da.

                    MTX er i likhet med Rockford Fosgage, Presicion Power, a/d/s og en rekke andre gamle storheter kun et tomt, billig skall av hva de engang var dessverre...
                    Trodde aldri jeg skulle komme til å si dette til deg, men nå vet du overhodet ikke hva du prater om. For det du sier kunne ikke vært mer feil!!!

                    MTX er en av de få produsenten som fortsatt eies av mannen som startet det, og drives i dag av sønnen hans, som jeg forøvrig har møtt flere ganger. MTX gjør all utvikling og det aller meste av produksjonen på egne fabrikker.

                    Jeg vet at MTX bruker ekstremt mye penger på utvikling, testing og kvalitetsikring av sine produkter, mer enn de aller fleste. Alle produktene lyttes til over en lengre periode, og prototyper på produkter for Europa sendes frem og tilbake mellom Europa og USA før dem settes i produksjon. Dette samarbeidet mellom Europa og USA har resultert i en Europeisk Thunder (TH) serie som faktisk er de beste forsterkerne som noen sinne er utviklet av MTX. Det å hevde noe annet tyder bare på liten kjennskap til Mitek/MTX og deres produkter og filosofi. Disse forsterkerne er det brukt svært mye tid på å utvikle, og innehar flere patenter. Samtidig er det utviklet andre produkter forbeholdt det Europeiske markedet som innehar veldig høy kvalitet innenfor sine respektive prisklasser. Jeg kjenner alle som jobber i Mitek Europe (MTX i Europa), og vet hvilke krav de stiller til produktene som skal tilbys kunder i Europa.

                    Alle står selvsagt fritt til å mene hva dem vil, men ikke kom med påstander som overhodet ikke har rot i virkeligheten, det kommer ingen til nytte!!
                    Glenn Solie

                    Frittstående konsulent

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Glenn Solie View Post
                      Trodde aldri jeg skulle komme til å si dette til deg, men nå vet du overhodet ikke hva du prater om. For det du sier kunne ikke vært mer feil!!!

                      MTX er en av de få produsenten som fortsatt eies av mannen som startet det, og drives i dag av sønnen hans, som jeg forøvrig har møtt flere ganger. MTX gjør all utvikling og det aller meste av produksjonen på egne fabrikker.

                      Jeg vet at MTX bruker ekstremt mye penger på utvikling, testing og kvalitetsikring av sine produkter, mer enn de aller fleste. Alle produktene lyttes til over en lengre periode, og prototyper på produkter for Europa sendes frem og tilbake mellom Europa og USA før dem settes i produksjon. Dette samarbeidet mellom Europa og USA har resultert i en Europeisk Thunder (TH) serie som faktisk er de beste forsterkerne som noen sinne er utviklet av MTX. Det å hevde noe annet tyder bare på liten kjennskap til Mitek/MTX og deres produkter og filosofi. Disse forsterkerne er det brukt svært mye tid på å utvikle, og innehar flere patenter. Samtidig er det utviklet andre produkter forbeholdt det Europeiske markedet som innehar veldig høy kvalitet innenfor sine respektive prisklasser. Jeg kjenner alle som jobber i Mitek Europe (MTX i Europa), og vet hvilke krav de stiller til produktene som skal tilbys kunder i Europa.

                      Alle står selvsagt fritt til å mene hva dem vil, men ikke kom med påstander som overhodet ikke har rot i virkeligheten, det kommer ingen til nytte!!
                      men da lurer jeg på hvilken Mtx forsterker serie du ville anbefalt meg???
                      er mest ute etter forsterker til drift av bass........

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Marius__ View Post
                        men da lurer jeg på hvilken Mtx forsterker serie du ville anbefalt meg???
                        er mest ute etter forsterker til drift av bass........
                        "Dette samarbeidet mellom Europa og USA har resultert i en Europeisk Thunder (TH) serie som faktisk er de beste forsterkerne som noen sinne er utviklet av MTX."

                        Mvh
                        Dag Johansen
                        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Dag Johansen View Post
                          "Dette samarbeidet mellom Europa og USA har resultert i en Europeisk Thunder (TH) serie som faktisk er de beste forsterkerne som noen sinne er utviklet av MTX."

                          Mvh
                          Dag Johansen
                          hehe er ikke greit når man er blind på begge øra

                          Comment


                          • #28
                            That's one hefty fine MTX amp


                            Og jeg visste ikke at Megapen... øh, Megabillig, hadde MTX så billig. 5 lapper inkl. frakt er slett ikke ille!

                            Comment

                            Working...
                            X