Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsm. angående subwoofer, spiller m.m.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spørsm. angående subwoofer, spiller m.m.

    Hei folkens.

    Er heilt fersk her på forumet så får vell først av alt presentera meg, er ein gutt på 22 år som er gankse fersk i bilstereo faget,
    går til dagleg på skule (skal bli cheff) etter mange år med sullig begynnte eg forfra igjenn på vidergåande... har det siste halve året
    gått eller lest og sett på bilder o.l angåande bilstereo før eg no i
    høst bestemte meg for og begynne mitt eige prosjekt som forøvrig berre vokser og vokser i størrelse og pris..
    (skulle eigentleg vera eit student prosjekt, eller er vel det endå.)

    Håper på ein rolig men varm velkomst

    berre for og advare før det er for seint, det kan komme ein del teite og enkle spørsmål fra meg.

    der var derre advart!

    Bilen eg har (prosjektbilen) er ein Kia Sephia 94\5 mod GTX, bilde kan sees i profilbilde.

    Ok for og komme tilbake til temaet for tråden.

    har eit par spørsmål som det står i overskrifta, det er ting eg lurer på eller rett og slett ikkje har peiling på.

    Har beggynt så smått og dempe bilen med dynamat vanlig (ikkje exstreme), synest det at det er dyrt med 1299 (bye bye money) 3. eit eller anna m2 med dynamat?
    synest personleg at det var dyrt men bilstereo er jo ikkje akkuratt den billigaste hobbyen
    Trenger synspunk på om det er lurt og dempe bakdørene? eller er det berre Waist of money? som sagt så er det ikkje så mykje dempematrial
    i ein kia frå før av (ingenting i dørene ivertfall..)

    Skal også dempe golvet men er det mykje og tjene på det?
    grunnen til all dempinga er og stenge lyden ute og forsåvitt inne.

    I bagasjerommet skal eg ha 2 stykk Kicker L7 "10 (blir detta for råflott eventuelt?) har tenkt litt på det og det hadde vore kjekt og ha
    2 stykk, og lurer dermed på om det holder med 1 stykk kicker zx 1500.1
    link: http://www.xtremecar.no/shop/product...oducts_id=5387
    eller bør eg gå for ein større ein slik kicker zx 2500.1
    link:
    http://www.xtremecar.no/shop/product...oducts_id=5388

    Warning! warning! Do not look at the prices.

    Og dersom eg skal ha 2 stykk L7 i bagasjeromet samman med eventuelt ein 2500 eller 1500.
    har no ein 750.5 kanals som eg berre skal behalde og kjøre høgtalarane på den ( blir tapsprosjekt og selga dan og kjøpa ein ny)
    so var planen og plante eit batteri baki der som eg kobler rett til dynamoen slik at eg sparer batteriet som står i bilen..
    men spørsmålet mitt er då, eg har eit batteri ståande er ganske nytt (var billig kjøpt hjå bilverkstad) usikker på om det er syrebatteri
    eller anna type batteri, men det funker, skal eg behalde det?

    Eller heller kjøpa eit stinger batteri til 1599 (det var det billigaste batteriet til stinger den lokale bilstereo leverandøren hadde.)

    Prøver og spare der det går ann og spare (dette blir kalla eit studentprosjekt).

    har no ein pionner speller installert i bilen er veldig fornøyd med den eigenlteg funker den men ikkje noko meir...
    (lite instillingsmuligheiter o.l)

    har lyst på ny med tid og stunder..
    og sikla då veldig på Alpine serien X100\200\300 som ikkje er ein cd spiller men media Reciver (veit dei ikkje har innebygd cd spellar.)
    nokon som har testa ein av desse eller alle og kan komma med dom eller råd?
    link til spellarane:
    http://www.bilradiospes.no/m/shop/?m...vn=736&katid=9

    Eventuelt er det mulig på ein eller anna slags måte og kobla til ein cd rom til dan slik at eg kan spela cda (er eigentleg eit møst med cd spelar.)

    det var vell egigentleg alt eg hadde på hjarta for i kveld

    då gjenstår det berre og sei godnatt for meg og takka for at det gadd og lesa heile tråden min

    Mr.B

    edit: dersom modderator føler att denne tråden passer betre ein anna plass så er det berre og flytta han
    skrivleif tok jaggu meg turen innom her og
    Bil - Kia Sephia - (DLS, Kicker, Pioneer)

  • #2
    Ett enkelt spørsmål, hvorfor Kicker?
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      har ikkje peiling blei ambefalt L7 10" av ein kompis... og har sjølv høyrt dei i aksjon og blei positivt overaska (har dog ikkje så mykje og sammenlikne med) er fult lovlig og komme med andre forslag som eg skriver i teksten så er eg ganske fersk innen bilstereo... eventuelt er det andre merker som er betre?
      og forsterkar av kicker har eg ein av allereie og er eigentleg fornøyd men lysten på og eventuelt prøve noko nytt

      eller har neptyr noko imot kicker?
      Bil - Kia Sephia - (DLS, Kicker, Pioneer)

      Comment


      • #4
        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=5461

        Se gjennom den tråden der, så finner du masse bra og billig bilstereo!=) Jeg syntes selv Kicker er litt overpriset, men det er langt fra et dårlig valg.. Det har jo blitt bevist ved flere annledninger at Kicker er et godt merke=)

        Men som sagt, se gjennom den tråden der, så finner du mye god bilstereo, og mye å sikle etter i tillegg;-)
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          Kicker er litt overpriset, men det er langt fra et dårlig valg.. Det har jo blitt bevist ved flere annledninger at Kicker er et godt merke=)
          Godt, til sitt bruk, og overpriset.

          Jeg hadde sett på de ID-Max subbene som Affekak selger, sitter å vurderer ett par av dem sjøl
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            Ok men om eg skulle hat 2 subber 10" og ein forsterkar til og drive detta kva ville derre amebefala?
            pris er viktig men vill ikkje ha av det billigaste eller av det aller dyraste
            Bil - Kia Sephia - (DLS, Kicker, Pioneer)

            Comment

            Working...
            X