Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer TS-C131PRS vs JBL C506GTi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer TS-C131PRS vs JBL C506GTi

    Skal ha meg et par høyttalersett til min BMW 320d (E46).
    Det står mellom de to parene som er nevnt i topic, er de noen som har noen formening om hvilket av disse som gir best lyd for pengene. Har en Kicker SX 700.4 som skal drive disse. Det kan nevnes at det ikke er "negersuttring", listepop eller diverse dataulyder det skal høres på. Her går det stort sett i metal...

    Det skal vel inn en sub også etter hvert, men det blir ikke riktig ennå.
    BMW E46 320d 2001

    Clarion DXZ958RMC | Kicker SX 1250.1 & SX 700.4 | Earthquake SWS 10" | Rainbow CS 265 X-Plain Pro

  • #2
    Hvor langt er et tau? Hva synes DU er god lyd?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Originally posted by Greimund View Post
      Skal ha meg et par høyttalersett til min BMW 320d (E46).
      Det står mellom de to parene som er nevnt i topic, er de noen som har noen formening om hvilket av disse som gir best lyd for pengene. Har en Kicker SX 700.4 som skal drive disse. Det kan nevnes at det ikke er "negersuttring", listepop eller diverse dataulyder det skal høres på. Her går det stort sett i metal...

      Det skal vel inn en sub også etter hvert, men det blir ikke riktig ennå.
      har hatt en del jbl frontsett gjennom årene. har deriblant hatt gamle gti 504 og 508 og aldri blitt skuffet. spiller høyt, tøft og tåler masse. kan ikke tenke meg at det nye skal være dårligere.

      Comment


      • #4
        Aaargh - det horrible blomster-designet på diskanten i JBL-settet (med mindre denne har blitt fjernet, da).

        Bare for å nevne det, liksom. Ikke la meg påvirke hva du skal kjøpe.








        <3 Pioneer <3

        Comment


        • #5
          Originally posted by Typhon View Post
          Hvor langt er et tau? Hva synes DU er god lyd?
          Et tau er ca. like langt som et rep...

          Det jeg definerer som god lyd er: Bra oppløsning som får fram detaljene i musikken, nøytral gjengivelse, og en velkontrollert bass.

          Mulig jeg formulerte meg litt galt, men det jeg egentlig lurte på er hvilket av disse settene som gir mest for pengene. Dem ligger vel ca. i samme prisklasse.
          BMW E46 320d 2001

          Clarion DXZ958RMC | Kicker SX 1250.1 & SX 700.4 | Earthquake SWS 10" | Rainbow CS 265 X-Plain Pro

          Comment


          • #6
            hørt pioneer settet og det imponerte mektig til størrelse og pris

            Jbl har jeg kun hørt i noen år gamle komposett og følte det ble litt mer fest høyttalere

            Comment

            Working...
            X