Announcement

Collapse
No announcement yet.

bra eller dårlig Denver CAP-4100???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bra eller dårlig Denver CAP-4100???

    Heisann, får Denver CAP-4100 til en rå hyggelig pris, noen har prövd den för? skjönner at dette ikke er noe super duper forsterker men tenker på vis jeg skal ha den og bruke den til noen fusion höytalere.


    alt av info jeg fant om den ligger på denne siden http://www.teknikmagasinet.no/...


    takker for svar.. både og posetive og negative=)

    får den forresten for 300,-


    btw,-

    Noen som har testet

    Sony XS-F1725 190W

    har värt borti sony sine produkter för og har ikke vär noe fan, spör mest pågrunn av jeg får en utrolig fin pris på de også.. - Effekttålighet - max 190 W


    - Frekvensomfang 35- 22000 Hz
    - Følsomhet 90 dB/W/m
    Last edited by Sir10n; 07-01-2009, 19:28.

  • #2
    no offence, men for 300,- tror du selv den er bra?

    Den er sikkert verd pengene, men ikke forvent det noe WOAH opplevelse.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Pris er ikke alt.. Ikke alltid i hvert fall! :P
      Alpine 137BTi
      B² Audio = Lyd


      '97 E39 528

      Comment


      • #4
        Kunne aldri tenke meg at den var BRAA, men man vet aldri. Var kanskje litt og ta i når jeg skrev bra eller dårlig i toppen, men lurte mest på om den funka.. Altså kan ærlig si at jeg er sikker på den faktisk er bedre enn us carvor forsterkerne man kjøper og gir faktisk mye mer for.

        Men det var vell bare mer det om det var noen som hadde prøvd den, fikk et annet svar et annet sted der det var en fyr som ble forbløffet.. Men igjen så har jeg hørt om noen som ble forbløffet over proson høytalere fra netthandelen før også da.

        Skal ikke puttes i min bil, men i en kammerats som egentlig er rimelig fornøyd med orginal høytalerene sine som er crap..

        Men igjen takker for både posetive og negative svar=)

        men igjen om det er noen som kunne gi meg et bedre alternativ til 300,- så er jeg evig takknemelig.
        Last edited by Sir10n; 08-01-2009, 01:29.

        Comment


        • #5
          Pris er kvalitet, som regel, samme med tyngde, har litt forskjellige forsterkere liggende, og den "kraftigste" og letteste er nødvendigvis ikke den beste Har selv hatt jallaanlegg i min bil, typ komplett anlegg for 3000,- inkludert ALT, og det ble byttet relativt fort ut i noe andre greier som kostet rundt det dobbelte, og fikk mye mer for pengene

          Comment


          • #6
            Originally posted by Sir10n View Post
            ...men igjen om det er noen som kunne gi meg et bedre alternativ til 300,- så er jeg evig takknemelig.
            12 øl!!
            Terje Lie
            99 53 66 00
            terje_lie@yahoo.no

            Comment


            • #7
              Det er jeg enig i. Hadde også brukt dritt anlegg en blanding av us carvor og xplod i min bil i begynnelsen. Tok ikke lang tid før jeg byttet det ut, og solgte det til en annen. Men det som er med dette er jo at det skal inn i bilen til en som syntes at uscarvor forsterkere funker fett som faen, og ikke vill bruke penger ikke det hele tatt. så istedenfor at den blir kjørt fult biltema og netthandelen i bilen hans, så ville jeg finne et annet alternativ.

              som fusion for eks. som nå kommer til og bli brukt som frontsett

              Comment


              • #8
                Originally posted by Terje Lie View Post
                12 øl!!
                man får fint 30 grans for 300,- men jeg klarer ikke og få 30 øl til og drive høytalerne i bilen hans..

                Comment


                • #9
                  Nei, men så er det veldig få som går personlig konkurs om man gjør et elendig kjøp pålydende 300,- så jeg skjønner ikke problemet med å kjøpe og teste!
                  Terje Lie
                  99 53 66 00
                  terje_lie@yahoo.no

                  Comment


                  • #10
                    kjøper det imorgen, så da skal jeg gi lyd fra meg. når det har blitt testet. Prøver vell egentlig bare og være litt aktiv inne på forumet når jeg er på jobb og ikke får sove..
                    Last edited by Sir10n; 08-01-2009, 02:13.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sir10n View Post
                      us carvor forsterkerne man kjøper og gir faktisk mye mer for.
                      ?? hvem kjøper?? ligger en helt ok mds 4kanaler her på forumet til 600 spenn.. den er iallefall verdt å stikke ledninger i
                      -89 mercedes 230 turbo(sommer)
                      -98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
                      -95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
                      -91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)

                      Comment

                      Working...
                      X