Announcement

Collapse
No announcement yet.

Focal Solid?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Focal Solid?

    Noen som har erfaringer med Focal Solid forsterkerne?
    Verdt pengene?

    http://www.iceaudio.no/index.php?fun...6a729dc56a2649

  • #2
    Forsterkere fra en såpass seriøs aktør som Focal er neppe dårlig, selv om de ikke har større forutsettninger til å lage forsterkere enn hvilket som helst annet nytt firma.
    (de har laget høyttalere i en mannsalder, og kun det)
    Fine data og grei pris.
    Eneste jeg har å utsette på de, rent personlig, er at jeg mistenker at designeren har tyllet i seg store mengder hjemmebrygget rødvin..... for pene er de ikke!

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #3
      Syns den ser grei nok ut jeg.
      Grunnen til at jeg vil ha focal er fordi høyttalerne og subben jeg har er fra dem.

      Designeren er vel fransk, kanskje en tidligere ansatt hos citroen og peugeot?

      Comment


      • #4
        Originally posted by ultimatev8 View Post
        Syns den ser grei nok ut jeg.
        Grunnen til at jeg vil ha focal er fordi høyttalerne og subben jeg har er fra dem.

        Designeren er vel fransk, kanskje en tidligere ansatt hos citroen og peugeot?
        Nja, jeg synes da Berlingoen min er penere!
        Men fra spøk til kanoner; det er vel ikke mange her som har prøvd de forsterkerene da de er relativt nye, men jeg ser ingen grunn til å ikke kjøpe de, som sagt er Focal en respektert produsent.

        Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dag Johansen View Post
          Nja, jeg synes da Berlingoen min er penere!
          Men fra spøk til kanoner; det er vel ikke mange her som har prøvd de forsterkerene da de er relativt nye, men jeg ser ingen grunn til å ikke kjøpe de, som sagt er Focal en respektert produsent.

          Mvh
          Dag Johansen

          å uff da
          Kjøper mest sannsynlig en sånn. Fant en som gir litt bedre priser enn iceaudio etc.

          Comment


          • #6
            Iceaudio har vel bare veil priser da
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Originally posted by ultimatev8 View Post
              å uff da
              Kjøper mest sannsynlig en sånn. Fant en som gir litt bedre priser enn iceaudio etc.
              hvis du ser ut til høyre på iceaudio sinn side så står det en forhandler liste, er jo bare å begynne ringe runden
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment


              • #8
                De aller fleste som ligger på nett har de samme prisene.

                Har funnet en som ga meg pris på 2490kr inkl frakt.

                Comment


                • #9
                  doh.. så klart, er en grunn til veil pris, men noen kan sikkert komme med et tilbud
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment


                  • #10
                    har du noe erfaring fra disse forsterkerne?

                    Comment


                    • #11
                      Ikke egne erfaringer nei, men har hørt mye skryt av dem. TIL PRISEN så de har sikkert en begrensning, men i forhold til andre forsterkere til ca samme pris gjør de seg ikke bort.
                      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                      Comment

                      Working...
                      X