Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lette elementer og forsterkere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lette elementer og forsterkere?

    Hei å håå, å godt nyttår!

    Driver å tenker litt på et turbo prosjekt nå, å vil ha litt lyd, men det må ikkje veie for mye.. Noen forslag til hva som annbefales ang vekt og hvordan dei yter? Til ein overkommelig pris såklart, tenkte ein maks pris på 15 000 for sub, forsterkere og høytalere fremme. bilen skal også dempes, men dette går utenom maks prisen.
    Hører for det meste på country, techno og litt ana div. Anlegget skal stå i en volvo 240 sedan, har 100amp dynamo. Ute etter fin lys, men må også spille høyt! Men vekten er det viktigste
    Mvh
    Johnny Myhre

  • #2
    Om du ikke skal ha så vanvittig til guffe kan du ta en titt på Alpine PDX-5, det er en 5kanaler med SMÅ mål og vekt.
    Yter 4x75W + 1x300W, ytre mål er ca 25x19x6cm og veier ca 3,5 kilo. Der har du i allefall en minimal forsterker som kan gjøre nytte for seg
    Roar Sørlie
    Tlf 90127075
    Strandgata 26; mitt andre hjem :P

    Comment


    • #3
      Originally posted by r3mark View Post
      Om du ikke skal ha så vanvittig til guffe kan du ta en titt på Alpine PDX-5, det er en 5kanaler med SMÅ mål og vekt.
      Yter 4x75W + 1x300W, ytre mål er ca 25x19x6cm og veier ca 3,5 kilo. Der har du i allefall en minimal forsterker som kan gjøre nytte for seg
      Hmm, denne må sjekkes ut
      Mvh
      Johnny Myhre

      Comment


      • #4
        Send meg en epost JVMyhre, så kan jeg finne frem noe til deg ;=)
        Do-It-Yourself - DIY stash

        Comment


        • #5
          Hertz Space serien er vel noe av det letteste på markedet. Kurv av komposittmateriale
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Space-settene tror jeg passer perfekt ja, diskantene der er de samme som i MLK-165 settet, og de kan jeg absolutt anbefale! Bygger lite i dybden gjør space også
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075
            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

            Comment


            • #7
              Tror dette prosjektet blir utsatt litt, men takk for forslagene da
              Mvh
              Johnny Myhre

              Comment

              Working...
              X