Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apollo A1750 tappes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apollo A1750 tappes!

    Hei
    Har ein kamerat som har et Apollo A1750 i bilen sin, ein Toyota Camry 2.2XL 94 mod.
    Han kjøpte batteriet av meg, som var helt nytt, og det funket bra med en gang det ble satt inn, men ca en uke senere så tappet det seg, heilt uten videre, så han ladet det opp igjen, men det tappet seg selv nesten med ein gong, og vi har sett rundt på bilen, for å sjå om noe tapper det, men me fant ingenting, skjekka alt av koblinger i motorrom, lys, stereo, alt som me kom på, men fant ingen feil.

    Så byttet han til det gamle batteriet (biltema batteri eller noko), og da fungerte alt heilt fint..
    Hva er gærent me Apollo batteriet? Og hvorfor har det skjedd?

    Nokon som kan hjelpe?
    Mvh
    Johnny Myhre

  • #2
    Jeg opplevde det samme med mitt. der hadde den ene cella røket. det var visst ett kjent problem med batteriene prod. i 2007 sa de på eltek.
    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

    Comment


    • #3
      Originally posted by biffen071278 View Post
      Jeg opplevde det samme med mitt. der hadde den ene cella røket. det var visst ett kjent problem med batteriene prod. i 2007 sa de på eltek.
      Hva kan eg gjøre med det?
      Kjøpte det hos autobilstereo.no, er dette en garantisak?
      Mvh
      Johnny Myhre

      Comment


      • #4
        har du målt volten på det? mitt var da nede i 10,5 volt. Jeg fikk hvertfall nytt med en gang.
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

        Comment


        • #5
          Originally posted by biffen071278 View Post
          har du målt volten på det? mitt var da nede i 10,5 volt. Jeg fikk hvertfall nytt med en gang.
          Ja, de blei målt til 11,3V..
          Da får eg ta å sende ein e-post te autobulstereo å forklare da, å bare håpe på de beste
          takk for hjelpen
          Mvh
          Johnny Myhre

          Comment

          Working...
          X