Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kicker vs Soundstream tsq

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kicker vs Soundstream tsq

    Kicker vs Soundstream tsq

    hvem spiller best???

    hørte noen rykter om att tsqene spillte bedre men er veldig i TVIL. noen som vet noe om tsq'en?

  • #2
    Har også hørt rykter om at tsq'n spiller bedre, vis de var kicker l7 du sammenligna med? Fikk ihvertfall annbefalt tsq forann l7, men aldri hørt de da, litt skepisk til den der eg å
    Mvh
    Johnny Myhre

    Comment


    • #3
      L7 ser unektelig grommere ut enn tsq. Men det trenger ikke ha noe å si for lydkvaliteten.

      Må du ha firkantet bass?? Finnes jo så mye annet å velge mellom

      Comment


      • #4
        hvor selges TSQ untatt xelent.no? føler ikke att det er no bra.. mista det lilla jeg hadde av respekt når jeg så demo bilen dem.. hahaha! værste jeg har sett!

        Comment


        • #5
          Håper jeg ikke tråkker noen på tærne her nå, men jeg ville heller hatt 1stk. L7 i bilen enn 10stk. av den Soundstream'n.
          De få dataene jeg har funnet på den er langt fra imponerende, og at den ser billig ut gjør ikke inntrykket noe bedre. (de drar det edderkopptemaet litt langt noen ganger)
          Den låter sikkert greit i riktig kasse, men tviler sterkt på at den spiller bedre enn L7.
          ...... og dette kommer fra en skap-Soundstream-mann.....

          Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

          Comment


          • #6
            Er dette to artister jeg har gått glipp av?

            Hvilken sjanger er det?
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Haha

              Nei assa... TSQ er vel ikke et produkt av "Xelent". Soundstream må overhode ikke blandes sammen med Xelent
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #8
                Originally posted by Typhon View Post
                Haha

                Nei assa... TSQ er vel ikke et produkt av "Xelent". Soundstream må overhode ikke blandes sammen med Xelent
                soundstream selges på xelent.no så klart blander jeg ikke dem to er idiot heller
                http://xelent.no/elementvisning.php?PID=402

                Comment


                • #9
                  TSQ serien er tilgjengelig hos meg. Har dog ikke testet den selv enda da jeg ikke har tid på denne siden av nyttår til å bygge en kasse som passer.
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #10
                    jeg MÅ ikke ha 4-kantbass. men bare lurete litt på om noan hadde prøvd elementa mot hverandre osv. for viss de tsq'ne hadde spillt grisebra kunne jeg tenkt meg 2slike.

                    Comment


                    • #11
                      Hvilken størrelse tenkte du på ?
                      Mvh
                      Lars Engen

                      Comment


                      • #12
                        får man dem i 10" ?
                        vill ha to som går opp mot hattehylla.. eventuelt bandpass ut hattehylla/skiluka..

                        pris?
                        og ohm/watt?

                        Comment


                        • #13
                          får de for 3k nye så trur kansje jeg skl satse på de

                          Comment


                          • #14
                            hmmm nå har jeg hatt 10stk tsq 12" og 6stk tsq 10" og jeg har testet disse..

                            mot:
                            kicker l7 12"
                            cerwin vega vmax 12"
                            rockford fosgate t2 12"

                            jeg kom faktisk best fram med tsq 12" dem ser ikke så rå ut på pappiret. men dem gir det du ønsker!

                            må si at det er ikke noe sq subber! det er mere spl bassere dessverre.. funger best til masse bass og lite lydkvalite..

                            di andre basserene hadde mere lydkvalitet..

                            får dem som vil ha masse bass uten og bli blakke så er dette en bra basser og kjøpe!

                            alle sammen ble testet på en xxx 6500D
                            MVH
                            Hans Martin holtet

                            Comment

                            Working...
                            X