Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invistere i nye subber, men hvilke...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Invistere i nye subber, men hvilke...

    Har fått en god deal på 2stk Rockford Fosgate Power Stage 2, 10" i tunet kasse, helt nytt fra forhandler.

    Men er litt usikker om dette er det optimale, har en Dynabel BF 7501 som skal drive subbene
    og dem skal for det meste håndtere techno..
    10" er jo snacks til slikt da men, er det noe som kansje er bedre og råere til mitt bruk, skal ikke still opp i noe show eller noe bare dunke rundt på stripa..:P
    Hører disse RF elementer er rimelig tungdrevne så kansje det hadde vært bedre med noe helt annet..

    Alle forslag/innspill motas med takk..

  • #2
    Et godt råd; ikke begrens deg til 10-tommere! Å avstemme en 18-tommer til å spille like "kjapt og punchy" som en 10-tommer er null og niks problem. Det hander kun om å velge rett element og konstruere kassa riktig. To punkter det syndes mye mot.

    Om du tror techno er moro på 10-tommere skulle du hørt det på noen gode 18-tommere

    Comment


    • #3
      hei prøv focus så får du noe rått til en fin pris og det funker
      Team dbcompaniet Norsk mester ss1-2 08

      Comment


      • #4
        Originally posted by tigra View Post
        hei prøv focus så får du noe rått til en fin pris og det funker
        Reklame fungerer så utrolig mye bedre med linker og forhandlerforslag!
        Terje Lie
        99 53 66 00
        terje_lie@yahoo.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by epifant View Post
          Et godt råd; ikke begrens deg til 10-tommere! Å avstemme en 18-tommer til å spille like "kjapt og punchy" som en 10-tommer er null og niks problem. Det hander kun om å velge rett element og konstruere kassa riktig. To punkter det syndes mye mot.

          Om du tror techno er moro på 10-tommere skulle du hørt det på noen gode 18-tommere
          Har alltid hatt 12" så er egentlig litt skeptisk til og gå ned til 10", men som du sier så gjelder det og velge rett.
          Men er så fristende denne dealen da, selv bilradiospesialisten fikk hakeslepp av prisen..:P og der var det med tilpasset kasse og greier..
          Er jo så vanvittig mye forskjellig på markedet i dag at man blir jo helt forstyrret under topplokket, er man ikke 100% bilstereo freak så ser hele greia ut som en jungel av ohm og watt og gud vet hva .iiiiik

          Comment


          • #6
            Det forstår jeg veldig godt. Det er ikke akkurat vanskelig å gå seg vill blant produsenter og modeller...

            Vil anbefale deg til å handle ut fra hva du får for pengene, ikke hvor mye rabatter du får. Egentlig ville jeg anbefalt Beyma Power 15 eller andre PA-liknende greier, men det er ikke akkurat så enkelt å få tak i... Er du villig til å ofre litt plass tror jeg Dag Johansen sitter på litt greier som kan passe deg riktig bra

            Comment


            • #7
              hei det med 18" og tecno er VELDIG MORO!!!!det vet jeg alt om så ikke la størlse og plass skreme deg! men riktig kasse er a og b og en desj c!

              Comment

              Working...
              X