Announcement

Collapse
No announcement yet.

erfaring med dynabel forsterkere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • erfaring med dynabel forsterkere

    har lagt til at dynabel er blitt så "populært" og lurer på om det kun er pga prisen eller om di faktisk holder mål?. hva kan di sammelignes med av kjente merker? og hvor i verden blir di produsert?

  • #2
    bang for bucks!

    Comment


    • #3
      det er nok pga prisen og at de holder mål ja. blir vell produsert i asia en plass..

      Comment


      • #4
        va vil dere sammenligne dem med da?

        Comment


        • #5
          Jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag, men Bf4501 (monoblokk på angivelig 450/800/1200w rms i 4/2/1ohm) fungerer for min del aldeles utmerket. Har dog ikke prøvd den i annet enn 4ohms-drift, men jeg synes den sparker ganske greit uansett..
          Alpine 137BTi
          B² Audio = Lyd


          '97 E39 528

          Comment


          • #6
            Dynabel forsterkerene, kansje til og med subbene er kjent for å levere det de lover! ihvertfall nesten, det er ikke noen selfølge blandt dagens pengesultene produsenter, de prøver ofte å melke til seg mest mulig penger for tvilsome produkter med falsk reklame, noen produsenter oppgir kansje 10.000W på deres forsterkere som faktisk bare leverer 4x50w. Dynabel oppgir kansje 2x150Wrms, da er det det du får! Frontsettene er vel kjent for litt tvilsomme delefilter men forsterkerene er bunnsolide og subbene like så!!! Det skal dog sies at lydkvalitet ikke er deres sterkeste side men for de som liker å spille HØYT med massssssse bass så er dette absolutt verdt hver eneste krone!

            Comment


            • #7
              Eneste jeg har å utsette på de er at jeg vet en del av BF4501 monoblokkene er plaget med switchestøy/pipelyder. Sett bort fra det har de oppført seg greit hos meg, selv om jeg nå er i ferd med å rendyrke anlegget mitt til Seas og Alpine
              Roar Sørlie
              Tlf 90127075
              Strandgata 26; mitt andre hjem :P

              Comment

              Working...
              X