Announcement

Collapse
No announcement yet.

Julegave tips til meg....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Julegave tips til meg....

    Hvis det er noen som ikke vet hva de skal gi til meg i år så ønsker jeg meg ett par slike:

    http://www.hardware.no/artikler/mont...i_dusjen/58163
    Mvh
    Lars Engen

  • #2
    Jeg tenkte først pimp my ride osv, med alle de svada skjerm monteringer de har.. hehe

    Men om det er noe futt i denne her må den da funke greit som bil pc?
    sound.vision.soul

    Type R

    Comment


    • #3
      Å ja... så du er ikke interessert i ullsokkene jeg har pakket inn til deg...... greit det....
      Terje Lie
      99 53 66 00
      terje_lie@yahoo.no

      Comment


      • #4
        Dessverre så fikk jeg 25 par i fjor (seriøst) så jeg har så det klarer seg med ullsokker.

        Synes dog den pc saken var søt med driftsspenning på 7-30V, vifteløs og touchscrren... må sjekkes ut nærmere ut når den blir tilgjengelig.
        Mvh
        Lars Engen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Engen Audio View Post
          Hvis det er noen som ikke vet hva de skal gi til meg i år så ønsker jeg meg ett par slike:
          hehe... spørs om du har vært snill i år da lars....

          Den så ganske bra MEN den er neppe "vanntett" kanskje sprutt sikker, fordi ingen av de tilkoblings kontaktene er tette, se feks på svga, rs, usb, nettverk, osv... de tåler ikke å bli utsatt for vann...

          tror det er bare "skjermen/fronten" som tåler å bli spruttet med vann men da må resten isoleres ganske nøye...

          7 til 30 volt høres bra men ved 7 volt må strøm forbruket være høyere og
          --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
          -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

          Comment


          • #6
            Nå er det sjelden jeg vasker bilen innvendig med bøtte og vann og strøm tror jeg neppe det er problemer med i Seaten
            Mvh
            Lars Engen

            Comment


            • #7
              Originally posted by matador View Post
              hehe... spørs om du har vært snill i år da lars....

              Den så ganske bra MEN den er neppe "vanntett" kanskje sprutt sikker, fordi ingen av de tilkoblings kontaktene er tette, se feks på svga, rs, usb, nettverk, osv... de tåler ikke å bli utsatt for vann...

              tror det er bare "skjermen/fronten" som tåler å bli spruttet med vann men da må resten isoleres ganske nøye...

              7 til 30 volt høres bra men ved 7 volt må strøm forbruket være høyere og
              Den er for innfelling ser det ut som, og da er jo isoleringa ordnet
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                hehe.. nok andre "regler/normer" i data bransjen... vanntett er jo når hele apparatet/redskap/ustyr kan dyppes i vann og tåle det -men nok OT-

                hva er prisen på herligheten tro?
                --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                Comment

                Working...
                X