Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan koble til ipod

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan koble til ipod

    hei, snakka med en kamerat som anbefalte meg å legge ledning til ipod og trekke til hanskerommet fra cd-spilleren før jeg monterte fast cd-spilleren. Cd-spilleren er en pioneer deh-p88rs. Så planene er da at det skal kunne ligge en ipod eler mp3spiller i hanskerommet slik at jeg slipper styr med å skifte cder og pasasjerene kan krangle om ipoden istedenfor å klage til meg om å bytte cd hele tiden:P

    Har også en liten mistanke om at det framdekseldet på cd-spilleren lett kan knekke av dersom noen veldi drita folk forsøker å bytte cd. Noen som har opplevd dette?

  • #2
    Hva er egentlig spm. her?:P

    Du må ha en auxkabel for å koble ipod til denne spilleren.. Har aldri opplevd at fronten har knekt, men så har jeg aldri hatt med fulle passasjerer i bilen min heller da;-) hehe

    Men det er jo bare å passe på de, så går det nok bra.. Uansett så er det en god idé med ipod, for da slipper du/dem å skifte cd hele tiden, noe som er veldig irriterende igrunn.. Vet ikke om det er mulig å styr ipoden fra spilleren der, eller om du må skifte sang på selve ipoden, men regner med det går an å skifte sang via spilleren, og da fjerknontrollen, dersom du har den=)

    Lykke til med festkjøringa!=)
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #3
      Hahaha eg fekk nå svar. Ja får passa på takk for svaret jo er et hull på baksiden der det står aux

      Comment


      • #4
        Originally posted by _John_ View Post
        Hahaha eg fekk nå svar. Ja får passa på takk for svaret jo er et hull på baksiden der det står aux
        Nope. Du trenger en slik en til 88RS`n din:
        http://www.pioneer.no/no/products/25...0II/index.html
        Ketil Skjei
        Leder EmmaNorway
        www.emmaweb.no

        Comment

        Working...
        X