Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaring med Iraggi eller andre dynamoprodusenter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaring med Iraggi eller andre dynamoprodusenter?

    Jeg skal bestille ny dynamo til et bilprosjekt og har fått pris fra Iraggi via eBay

    Prisen syns jeg ikke var ille mtp at kjøling og dynamoen er fra Porsche 911.
    200A $419
    180A $399
    Prisene er for ny enhet og ikke med innbytte av den gamle dynamoen.

    Er det andre her som har erfaringer med Iraggi eller andre som selger high output dynamoer? Hvordan er Iraggi på leveringstid, tollpapirer osv?
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

  • #2
    Bestilte fra Iraggi en god stund tilbake, god pris og greier. Men, betalte, ventet noen måneder og ingenting skjedde. Brukte dette sikkerhets-systemet fra Paypal og fikk tilbake pengene. Det var lite svar og få etter at betalingen ble utført.
    Do-It-Yourself - DIY stash

    Comment


    • #3
      Hørtes ikke bra ut. Han er veldig rask med å svare på mail når jeg har bedt om pris og spurt han om ting.

      Erfaring med noen andre?
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        konge dete kom du meg i forkjøpet på.... trenger en til fordn selv når jeg klemer nedi 2x18 mulig stk! vis det er plass til 3(S

        Comment


        • #5
          han var veldig rask med min og svarte på alle mail innenfor god tid.

          han brukte 4 dager fra jeg betalte til den var sent.Tok 2-3 dager på å komme til norge.
          Men tollen i norge og posten brukte 3 uker

          produktet var nytt og så veldig bra ut

          Har kun hatt denne i 4-5mnd men den leverer mye strøm og virker veldig stabil på spenninga.

          Anbefales på det varmeste.

          han har vel over 97% gode tilbakemeldinger

          ps.

          står i papirene at det er 1mnd garanti fra varen sendes.Vet ikke om det er vanlig praksis i det landet.
          Men litt kjedelig når sendinga blir holdt igjen i tollen

          uansett så er prisen verdt ventinga

          jeg betalte vel i overkant av 3400kr inkludert trinnløs spenningsregulator 180A dynamo og sending.

          var litt lavere kurs i sommer

          Comment


          • #6
            I USA er det ikke krav til noen garanti. Men de fleste bruker begrepet "Limited warranty". Noe som utelukker det aller meste som gyldig grunn for reklamasjon

            Høres bra ut. Hvordan syns du den regulatoren fungerer?
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Originally posted by InstallBay View Post
              Jeg skal bestille ny dynamo til et bilprosjekt og har fått pris fra Iraggi via eBay
              Til pandaen da eller?


              Har ikke stinger noe som duger uansett da, som ikke er så steingalt priset..

              Har prøvd å få dynamo fra utlandet flere ganger, både iraggi og excessive, men får skjeldent eller aldri svar på forespørsel.

              Comment


              • #8
                Hadde det vært til Panda, så hadde det nok ikke stått at den var til en 911 Og jeg er 99,9% sikker på at stinger ikke har dynamo til en 911
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by InstallBay View Post
                  I USA er det ikke krav til noen garanti. Men de fleste bruker begrepet "Limited warranty". Noe som utelukker det aller meste som gyldig grunn for reklamasjon

                  Høres bra ut. Hvordan syns du den regulatoren fungerer?
                  den er veldig bra.Lett å stille inn riktig spenning og den er stabil i forhold til kulde og varme.
                  Bakdelen må være at den krever ca 900+rpm for å komme over batterispenning

                  og motorommet mitt er veldig trangt og denne boxen er relativt stor

                  men den er tøff å se på og funker gull.Den er helt trinnløs og det er ikke vanskelig å øke/senke med 0,05v
                  og jeg kjører når anlegget blir brukt så det er egentelig ikke noe problem.

                  LITT pirkette nå men jeg kjører på ca 14,6v og hvis jeg er treg til å gire så er det synelig på lysa da de dimmer litt når det detter fra 14,6 til ca 13v

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by InstallBay View Post
                    Hadde det vært til Panda, så hadde det nok ikke stått at den var til en 911 Og jeg er 99,9% sikker på at stinger ikke har dynamo til en 911
                    Nå tror jeg neppe du finner 200A "orginaldynamoer" til en Panda da

                    Alt må stort sett tilpasses..

                    Men klarer dere ikke å bygge ett customfeste til dynamoen da?

                    Comment


                    • #11
                      Dette skal altså ikke inn i en Panda, men en eldre tysk luftkjølt bil. Og har du sett hvordan dynamoen sitter montert på en Porsche 911 så skjønner du at det er ikke noe man mekker til hjemme i garasjen Her er dynamoen en del av kjølingen. Vifta som kjøler hele motoren sitter fast på dynamoen og drives via reim ned på veiva. Litt spesilet på luftkjlt motor
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment

                      Working...
                      X