Jeg hadde ikke tatt sjansen på å bruke det fra biltema hvertfall
Announcement
Collapse
No announcement yet.
demping
Collapse
X
-
Greit nok det, men hvorfor ikke? Jeg har andre hobbyer som koster flesk, og å bruke haugevis av penger på demping er jeg ikke interessert i, så hvis jeg får tilnærmet samme egenskaper for litt mindre penger og litt mer arbeid, så er det greit nok for meg... Hvis det derimot er klare ulemper (annet enn at det er mer tungvint å legge) så kan jeg selvfølgelig vurdere noe annet, men da trenger jeg andre argumenter enn at dere som bruker tusenvis på dette ikke hadde "tatt sjansen på å bruke det"... Og gjerne så objektivt som mulig...Originally posted by Typhon View PostJeg hadde ikke tatt sjansen på å bruke det fra biltema hvertfall
Comment
-
Biltemamattene kan du til nød bruke på gulvet. Men du må ikke finne på å henge disse i dører, tak el.l. De vil garantert løsne og falle ned. Jeg har prøvd dette selv og har snakket med mange som har samme erfaringen med biltemamatter.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
"roger" den.. Samme erfaringen med dem.. Er vel helst for å stive opp de asfalt mattene ihvertfall, ikke mye demping i dem, og de skum mattene er rene svampene.. Minner om original mattene under teppet i mazda, Føkk & Dra altså.. Så helt jævlig ut i min bil under teppetOriginally posted by InstallBay View PostBiltemamattene kan du til nød bruke på gulvet. Men du må ikke finne på å henge disse i dører, tak el.l. De vil garantert løsne og falle ned. Jeg har prøvd dette selv og har snakket med mange som har samme erfaringen med biltemamatter.
Comment
Takker!
Comment